Zobacz pełną wersję : D40x z Tumax DSA880Z
Witam, mam takie pytanie...
mianowicie, posiadam lampę Tumax DSA880Z i zastanawiam się czy można ją spokojnie podpiąć do D40x?
Dziękuję za odpowiedzi.
Jeżeli jest to lampa dedykowana do Nikona i obsługuje iTTL to dlaczego niby nie? Starsze modele tej lampy miały tylko TTL i z D40x by nie współpracowała, ale nowsze już mają zarówno TTL jak też iTTL, poprostu podepnij do aparatu i zobaczysz czy działa poprawnie. Na pewno rozrzut będzie spory, dokładność naświetlania też nie najlepsza ale cóż to nie SB...
Lampa jest uniwersalna i teoretycznie pasuje do każdego modelu, tylko boję się że jeżeli nie będzie współpracować to może zepsuć aparat... nie znam się jeszcze na tym dobrze, wolę zapobiegawczo zapytać. Co do iTTL to nie potafię wyszukać na ten temat informacji w internecie.
Pozdrawiam.
ja bez wachania wpiołem swoją sb 28dx do nowo kupionego d60 ale jak byk pisało w instrukcji że będzie chulać tylko w manualu
Sprawdź:
http://www.icorpandtumax.com/product_info_b.php?cat=115&id=104&pre=103
Można sobie ściągnąć instrukcję i przeczytać.
Wg mnie - będzie działać tylko w trybie ręcznym.
Przepraszam - tamto to model DA, a miał być DSA:
http://www.icorpandtumax.com/product_info_b.php?cat=114&id=103&pre=97
Ale nadal będzie działał w trybie ręcznym, moim zdaniem. Można spróbować pobawić się nim w trybie slave, wyzwalając lampę lampą wbudowaną w aparat.
Dzięki za odpowiedź. Długo na forum nie wchodziłem, dziś przypomniałem sobie o lampie.
Link sprawdziłem, zaraz przetestuję aparat. Napiszę co z tego wynikło, może komuś się w przyszłości przyda... :-D
działa :)
pozdrawiam, Tomek
Widzę że wykrzyknąłeś z radości, ale za chwilę pewnie zmieni się w grymas zawodu, albo jeszcze gorzej, w płacz. Ta lampa działa z Twoim Nikonem bo jak może nie działać skoro do niego jest dedykowana. Problem w tym JAK DZIAŁA !!!! To dopiero czas pokaże.