PDA

Zobacz pełną wersję : Nikon F50 Poproszę o ocenę i porady...:)

dugi2000
02-05-2006, 09:38
Witam serdecznie... Kupiłem aparat NIKON F50. Czy jest ktoś w stanie przybliżyć mi ten model? Wymienic jego wady oraz zalety? Nie znam się jeszcze na tyle na NIKONACH by w pełni ocenić każdy z aparatów, a nie ukrywam, że chciałbym zająć sie fotografią a F50 był dla mnie cenowo najlepiej prezentującym sie aparatem pod względem funkcjonalności i możliwości (kuzyn posiada D70) - zatem istnieje wspólna możliwość korzystania z obiektywów (przynajmniej niektórych) oraz innych akcesoriów. Proszę również o jakieś adresy i namiary na dane i specyfikacje o tym aparacie...

Kekacz
02-05-2006, 10:38
Primo: Nie ma aparatu Nikon F50 D - wywal albo F albo D, wg uznania
Secundo: na gorze jest taka ikonka
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://forum.nikon.org.pl/templates/subSilver/images/icon_mini_search.gif) a obok napis Szukaj (http://forum.nikon.org.pl/search.php), kiedy na niego klikniesz trafisz do nowego, lepszego świata odpowiedzi do pytan.

krystek
02-05-2006, 10:47
Kekacz, oczywiscie, ze jest, nie slyszales o czyms takim jak datownik?

dugi2000
02-05-2006, 10:51
Nie znam się za bardzo na modelach (stąd moje pytania o opinie) ale wiem i potrafię czytac;) Mój aparat to z CAŁĄ perwnością F50 D (d oznacza własnie datownik);)

Kekacz
02-05-2006, 11:45
Datownik? A to takie smieszne cus co dodaje takie artystyczne numerki na zdjeciach? Cos tam slyszalem, a nawet widzialem :P

Co nie zmienia faktu ze przycisk Szukaj jest nadal aktualny. Co gorsza są tam informacje o F50.

Vadim
02-05-2006, 14:46
Kekacz

Jak nie masz nic do dodania, to przestań błaznować. Pytanie było jasne, a dugi2000 prawidłowo podał nazwę aparatu.

ALF
03-05-2006, 02:19
tu coś znajdziesz:
http://www.mir.com.my/rb/photography/companies/nikon/htmls/models/specroom98/f50/f50spec.htm

dugi2000
03-05-2006, 09:37
ThX ALF;]

[ Dodano: Sro 03 Maj, 2006 ]