PDA

Zobacz pełną wersję : Fotograf ślubny zrobi zdjęcia ZA DARMO - Trójmiasto i okolice



Satalax
07-06-2008, 14:52
Witam,

Wiem wiem brzmi to jak akcja charytatywna jednak tak w rzeczywistości jest. Nie chcę od nikogo brać pieniędzy za moja pracę dopóki nie będę czuł się 100% na siłach aby samemu zrobić zdjęcia całej ceremonii ślubnej jako główny fotograf. Z góry piszę, że nie jestem nowicjuszem i nie raz widuje osoby które zajmują się tym zawodowo a zdjęcia krótko mówiąc są kiepskie, średnie. Ok do rzeczy... :-)

Po pierwsze

- Zdjęcia zrobię w całości za darmo (od przygotowań, poprzez ceremonie aż do wesela i pleneru)

Po drugie

- Mam odpowiedni sprzęt do w/w roboty. Konkretnie d200 + kilka jasnych obiektywów + lampę sb-800.

Po trzecie

-Preferuję aby oprócz mnie na ślubie był ktoś kto zajmuję się tym "zawodowo". Jednak to nie jest warunek. Mogę być
głównym fotografem.

Po czwarte

- Termin który mi pasuję to czerwiec - lipiec 2008.

Po piąte

- Lokalizacja to całe trójmiasto oraz okolice (Rumia, Reda, Wejherowo).

Po szóste (coś o sobie)

- Mam 26 lat wyższe wykształcenie, od października 2008 student jednej ze szkół fotografii w trójmieście.

Po siódme

- To nie jest żart ;-)

Pozdrawiam

Marcin

Kontakt: satalax@gmail.com

Erie
07-06-2008, 14:57
pokaż może najpierw co potrafisz

pinio
07-06-2008, 14:57
Dorzuć jeszcze kilka fotek próbnych. Jeśli będą niezłe, to się nie opędzisz od propozycji.
EDIT: O Erie mnie uprzedził :)

Satalax
07-06-2008, 15:02
pokaż może najpierw co potrafisz

Nie widzę sensu aby wklejać tutaj fotografie które mają mało co wspólnego z fotografią ślubną.

Erie
07-06-2008, 15:05
Nie widzę sensu aby wklejać tutaj fotografie które mają mało co wspólnego z fotografią ślubną.

hmmm, napisałeś "Z góry piszę, że nie jestem nowicjuszem" - to wstaw zdjęcia ślubne, które zrobiłeś

Satalax
07-06-2008, 15:10