Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : SZKOłA FOTOGRAFOWANIA NA NIKONIE 8700

cacarotto
23-04-2006, 21:20
HEJ jestem początkujący i chciałbym w miaręmożliwości dostawać w tym temacie rady jak robic zdjecia itd. nio na początek czy wogule urzywacie gotowych ustawien bo ja w sumie urzywam tylko makro,copy, zachodów słońca, i modelu do robienia zdjęć pod intensywne światło,a naprzykład zdjęcia z modeli party/indoor, night portrait, czy portrait nie zdają wogule egzaminu( jak dla mnie lepiej radzi sobie auto w warunkach których powino sie ich uzywac) tak wiec czy ja czegos nie rozumiem?? czy tak poprostu jest :oP a jeszcze jedna sprawa jak radzic sobie z dogrą ostrością kiedy robie zdjecia wieczorem przy sztucznym świetle a nie chce urzywac lampy, to samo tyczy sie czarnoo niałych zdjęć :P

paskud
23-04-2006, 22:37
merytorycznie Ci nie pomogę, ale pisz posty w Wordzie z włączonym sprawdzaniem pisowni i potem metodą kopiuj-wklej wysyłaj na forum - przynajmniej pozbędziesz się ortów :/

Archangel
24-04-2006, 20:38
pisz posty w Wordzie z włączonym sprawdzaniem pisowni i potem metodą kopiuj-wklej wysyłaj na forum - przynajmniej pozbędziesz się ortów :/

buhahahaha :D

Seeker
24-04-2006, 21:16
W zasadzie czytajac posta od tylu, tyle samo rozumiem...

cacarotto
25-04-2006, 12:35
dzieki za wszystki rady jestescie the best ;P

[ Dodano: Wto 25 Kwi, 2006 ]
dzieki za wszystki rady jestescie the best ;P

ps nie lubie orto wiec nie mam zamiaru pisac w wordzie :oP

fotooko
25-04-2006, 14:12
najlepsza nauka to ta, jaką zdobędziesz dzięki swojemu doswiadczeniu, z którym nikt w temacie fotografii, (zresztą jak w każdym) się nie urodził...dlatego bierz aparacik na spacerek...rób zdjęcia, analizuj je, czytaj działy na forum które poruszają problemy techniczne robienia zdjeć; o warsztacie foto, też znajdziesz info na forum...człowiek nie jest tępą kłodą...więć do roboty i nauki.
moja wskazówka, na poczatek:
aparacik na tryb "M"