Zobacz pełną wersję : Grandpressphoto
pjolofoto
14-05-2008, 19:02
No i sa wyniki.
http://www.grandpressphoto.pl/
Ciekaw jestem opinii forumowiczow. ;)
poza zycie codzienne to wszstkie zdjęcia rewelacyjne, zdjecie roku genialne.
zdecydowanie lepsze ( wyższy poziom ) niz w ubiegłym roku... T. Gudzowaty ostatnio na fali...
Megazordon
14-05-2008, 22:23
Ładne.
zdecydowanie lepsze ( wyższy poziom ) niz w ubiegłym roku... T. Gudzowaty ostatnio na fali...Mocno jestem zdegustowany tegorocznymi zdjeciami... Oprocz repo Gudzowatego i zwyciezkiego zdjecia z kategorii wydarzenia, nie widze tam nic ciekawego jak na te range konkursu. IMO -- zwycieskie prace z poprzednich lat zdecydowanie bardziej mi sie podobaly. Widze jednak, ze jak na razie jestem osamotniony w swojej opinii.
Widze jednak, ze jak na razie jestem osamotniony w swojej opinii.
Nie jesteś. Zauważ, że z roku na rok zdjęcia są jakby.. może nie coraz gorsze, ale coraz mniej dobre :)
Osobiście nie znam się na wszystkich niuansach tego typu fotografii, ale jeśli te zdjęcia naprawdę były najlepsze, to niestety, poziom ogólny jest niski. A już kategoria 'Życie codzienne', jako pojedyncze zdjęcie oderwane od całego świata, jest kompletnie nieprzystające do rangi konkursu.
Stig, raczej osamotniony nie jesteś w swojej opinii - również myślę, że poza zdjęciami Gudzowatego i pana Łącznego nie ma w tych zdjęciach czegoś wybitnie ciekawego. Może cierpię na jakąś znieczulicę, ale chociażby zdjęcia "Portrety ludzi zajmujących się rekonstrukcją historyczną strojów z różnych epok historycznych" żadnego wrażenia na mnie nie zrobiły, wyglądają wręcz jak jakieś tam pstryki z rodzinnego albumu. Zdjęcie zwycięskie rewelacyjne.