PDA

Zobacz pełną wersję : Nikon D40x z USA?

I'mblond
10-05-2008, 11:03
Jestem zielona przyznaje sie bez bicia.

Nie potrafię niestety znaleźć odpowiedzi na moje konkretne pytania. Proszę o pomoc
Gdybym kupowała w Polsce D40x wydawał mi się odpowiedni do moich potrzeb, ale dowiedziałam się że moi bliscy jadą w czerwcu do stanów i mogą mi przywieźć wymarzony aparat. Czy obecnie opłaca się przywozić zza oceanu czy też dodać pieniądze w ojczyźnie - ale mieć opcje naprawy w ramach gwarancji
Co wybrać?

Fundusze - od 2,5tys. do 3 tys
Chciałabym aparat którym nauczę się robić zdjęcia. Nie mam też pojęcia za jaki obiektywy się zabrać.
Potrzebuje coś do robienia zdjęć ludzi w ruchu (koncerty, dzieciaki) ale chciałabym też robić zdjęcia bardzo szczegółowe małych obiektów.

Ratujcie

Fr@ntz
10-05-2008, 11:25
coś mi sie wydaje, że zamiast kupować w PL D40x lepiej chwilę poczekać i kupić w Stanach D80 z 18-70 + standard 50mm. Powinnaś zmieścić się w budżecie.

PawelR
10-05-2008, 11:30
Jestem zielona przyznaje sie bez bicia.

Nie potrafię niestety znaleźć odpowiedzi na moje konkretne pytania. Proszę o pomoc
Gdybym kupowała w Polsce D40x wydawał mi się odpowiedni do moich potrzeb, ale dowiedziałam się że moi bliscy jadą w czerwcu do stanów i mogą mi przywieźć wymarzony aparat. Czy obecnie opłaca się przywozić zza oceanu czy też dodać pieniądze w ojczyźnie - ale mieć opcje naprawy w ramach gwarancji
Co wybrać?

Fundusze - od 2,5tys. do 3 tys
Chciałabym aparat którym nauczę się robić zdjęcia. Nie mam też pojęcia za jaki obiektywy się zabrać.
Potrzebuje coś do robienia zdjęć ludzi w ruchu (koncerty, dzieciaki) ale chciałabym też robić zdjęcia bardzo szczegółowe małych obiektów.

Ratujcie

Aparatu w USA nie kupuj - oszczędność nie będzie duża a brak gwarancji może okazać się kłopotliwy w sytuacji, kiedy najmniej się będziesz tego spodziewała.

Ja bym na Twoim miejscu zrobił tak:

1. kup Nikona D40 razem z obiektywem 18-55, aktualnie za ok. 1220 zł