PDA

Zobacz pełną wersję : Nikon Coolpix 5700- pomocy!

Jaszczur
15-04-2006, 15:05
Od tygodnia posiadam nikona 5700 ale jestem zielony jezeli chodzi o fotografowanie .
czy mozecie mi pomoc jak ustawic programy np.zeby na 1 był program do obiektów w ruchu na 2 w pomiszczeniu .
nie znam sie na wartosciach i nie wiem co to balans bieli czy przesłona .chciałbym miec to ustawione a nie zabardzo wiem co do czegi i co od tego zalezy.czy moze mi ktos udzielic jakies porady .a moze sa gotowe schematy na ustawienia?
dziekuje bardzo jezeli ktos zechce mi pomoc.
Pozdrawiam

Pinki
15-04-2006, 21:02
Masz fajny aparat ale bez znajomosci choc odrobiny podstaw fotografii
nie wykorzystasz jego mozliwosci, bo z gotowymi schematami nie da sie.
Kup ksiazke o fotografii niekoniecznie cyfrowej lub poszukaj w necie.
Moze na poczatek: http://www.horazy.republika.pl/.
I dobrze przewertuj instrukcje.
Powodzenia

DarekS
18-04-2006, 21:45
Na początek polecam:
http://cyfrografia.pl/wiedza.html
potem, albo najlepiej dla Ciebie - w trakcie Instrukcja Obsługi Nikon Coolpix 5700.
Sam jestem w trakcie nauki, i szczerze polecam ten wariant nauki. Faktycznie zapomnij o stałych nastawach w kilku wariantach - jak często robisz fotki w jednym i tym samym pomieszczeniu? a kiedy robisz fotki sportowe (ruch) to czy zawsze masz takie samo nasłonecznienie?
Pozdrawiam
Darek

politolog16
23-04-2006, 23:27
A co myślicie o samym aparacie, bo zastanawiam się nad jego kupnem. Dzięki za opinie.

irekka
24-04-2006, 11:05
Co myslimy o aparacie to nie jest dobrze postawione pytanie - zalezy dla kogo ma on być i do jakich celów. Miałem go prawie rok. Matryca 5 - po przejściu na format 3:2 mamy już niewiele ponad 4. Wolny autofocus - miałem kosztowną awarię elektroniki, aparat dobry, ale dla moich celów okazał się niewystarczajacy.

Michu
24-04-2006, 13:09
Miałem ten aparat ze dwa lata temu.