Zobacz pełną wersję : Nikon Coolpix 5700- pomocy!
Jaszczur
15-04-2006, 15:05
Od tygodnia posiadam nikona 5700 ale jestem zielony jezeli chodzi o fotografowanie .
czy mozecie mi pomoc jak ustawic programy np.zeby na 1 był program do obiektów w ruchu na 2 w pomiszczeniu .
nie znam sie na wartosciach i nie wiem co to balans bieli czy przesłona .chciałbym miec to ustawione a nie zabardzo wiem co do czegi i co od tego zalezy.czy moze mi ktos udzielic jakies porady .a moze sa gotowe schematy na ustawienia?
dziekuje bardzo jezeli ktos zechce mi pomoc.
Pozdrawiam
Masz fajny aparat ale bez znajomosci choc odrobiny podstaw fotografii
nie wykorzystasz jego mozliwosci, bo z gotowymi schematami nie da sie.
Kup ksiazke o fotografii niekoniecznie cyfrowej lub poszukaj w necie.
Moze na poczatek: http://www.horazy.republika.pl/.
I dobrze przewertuj instrukcje.
Powodzenia
Na początek polecam:
http://cyfrografia.pl/wiedza.html
potem, albo najlepiej dla Ciebie - w trakcie Instrukcja Obsługi Nikon Coolpix 5700.
Sam jestem w trakcie nauki, i szczerze polecam ten wariant nauki. Faktycznie zapomnij o stałych nastawach w kilku wariantach - jak często robisz fotki w jednym i tym samym pomieszczeniu? a kiedy robisz fotki sportowe (ruch) to czy zawsze masz takie samo nasłonecznienie?
Pozdrawiam
Darek
politolog16
23-04-2006, 23:27
A co myślicie o samym aparacie, bo zastanawiam się nad jego kupnem. Dzięki za opinie.
Co myslimy o aparacie to nie jest dobrze postawione pytanie - zalezy dla kogo ma on być i do jakich celów. Miałem go prawie rok. Matryca 5 - po przejściu na format 3:2 mamy już niewiele ponad 4. Wolny autofocus - miałem kosztowną awarię elektroniki, aparat dobry, ale dla moich celów okazał się niewystarczajacy.
Miałem ten aparat ze dwa lata temu.
Bardzo dobre szkło, świetna jakość zdjęć - ale tylko na najniższej wartości ISO. Bardzo dobra ergonomia (miałem z gripem), uchylny wyświetlacz.