PDA

Zobacz pełną wersję : brudna matryca - jaki serwis polecacie , mieszkam w Jastrzebie Zdrój (dawne woj. Kato

krzysztofp77
06-05-2008, 17:22
Jestem zielony jeszcze bo zabawe z lustrzankami zacząłem niedawno i zdażyło mi się ubabrać martyce, więc poszukuje dobrego serwisu który wyczyścił by mi mój aparacik (Nikon d40) nadmienie tyklko że mieszkam w Jastrzebie Zdrój (dawne woj. Katowickie). Bardzo prosze o pomoc, zdaję sobie sprawe żeto błache pytanie ale mam nadzieję że pomożecie.

zurek17
06-05-2008, 17:27
Myśle, ze najlepszy będzie serwis Nikona:). Jeśli masz gwarancje to zrobią to za darmo, a jeśli nie masz to nie wiem.

A tak swoją droga to witam gdyż mieszkasz niedaleko ode mnie:).

grudzinsky
06-05-2008, 17:29
pierwszy lepszy zaklad foto z serwisem wykonuje takie uslugi. koszt to ok 50zl wiec nie ma co panikowac. inna sprawa jest taka, ze jesli przy przeslonach do f/11 matryca nie wyglada jak plaza to dal bym spobie spokoj z czyszczeniem :) kilka wiekszych syfow zawsze mozna w jakims gimpie wyczyscic :) chyba, ze matryca jest tak zafajdana, ze zdjec nie idzie ogladac wtedy pierwszy lepszy zaklad foto! nie mylic ze sklepami w centrach handlowych :)

mpwt
06-05-2008, 17:31
A czy w ogóle sam coś próbowałeś czyścić? Bo warto kupić gruszkę w aptece i samemu spróbować mocno dmuchnąć (sprawdzić wcześniej czy nie lecą śmieci). Bo taka grucha to podstawowe wyposażenie...

krzysztofp77
06-05-2008, 18:06
wydmuchałem, ale to niewiele dało więc troszkę przetarłem delikatną szmateczką do czyszczenia matryc notebooków i to był mój błąd bo bardziej zmaściłem niż pomogłem

Valdek_Tychy
06-05-2008, 18:45
Czyli kompletny hardcor :D Nie wiem czy jest coś blisko Jastrzębia,ja jakieś 3 lata temu czyściłem filtr na matrycy w Chorzowie u Arkadiusza Gary (wziął 100) i szczerze mowiąc nie byłem zadowolony ale po jakimś czasie sam wyczyściłem izopropanolem i zrobiłem to lepiej niż wcześniejszy "fachowiec"

skuba
06-05-2008, 19:01