PDA

Zobacz pełną wersję : sb 600 pochodzenia amerykanskiego

Biblak
23-04-2008, 22:57
Witam serdcznie
Mam prosbe o pomoc. Interesuje mnie lampa sb 600. Znalazlem w internecie w ciekawej cenie 699 zl, ale pochodiz z dystrybucji USA, sklep udziela rocznej gwarancji, doklada instrukcje obslugi PLN. Czy to sie wiaze z jakimkolwiek ryzykiem w przyszym uzytkowaniu i ewentualnym servisie. Czytalem na forum ze mimo wszystko lampy SB sie rzadko psuja. Sklep ma super opinie wsrod internautow...

gawra1
24-04-2008, 01:34
Są sklepy internetowe, godne polecenia (kupowałem u nich małpkę dla dziewczyny), które sprzedają ten model lampy za 698 pln + przesyłka 14 pln (chyba, że odbiór we Wrocławiu to wtedy bez przesyłki) i lampa jest z polskiej dystrybucji, także nie wiem czy jest sens kupowania USA lampy. Jednak nie mam doświadczenia w tej materii, ale również rozpędzam się mocno do zakupu sb600 i jestem ciekaw opinii o lampach zza wielkiej wody.

Wojteksw
24-04-2008, 08:43
Nikon PL honoruje gwarancje USA na lampy błyskowe, jeżeli jest pieczątka sklepu na odcinku C gwarancji oraz dowód zakupu.

durom
24-04-2008, 08:50
Jeżeli z USA to chyba bezpośrednio bo wtedy jest taniej. W innym przypadku to jaki sens skoro podobna cena?

markB
24-04-2008, 16:44
Jeżeli jest to polski sklep internetowy sprzedający lampę pochodzącą z USA to ewentualne reklamacje i naprawy będzie trzeba załatwiać przez ten sklep, a nie bezpośrednio w serwisie Nikon Polska. Ale i tak, jak zauważył wcześniej kolega, cena tak samo atrakcyjna jak dla lamp z polskiej dystrybucji.

Biblak
25-04-2008, 01:26
A czy moglbym poprosic o nazwe sklepu na PW gdzie sa lampy za 700 zl z polskiej dystrybucji?(jezeli to nie jest lamanie zasad forum)
Nie bede mial czasu na sprowadzanie z USA bezposrednio i potrzebuje fakture...
Dzieki za rady, zawsze lepiej sie dowiedziec o tych szczegolach przed zakupem niz po...

juggler
25-04-2008, 08:41
http://www.techmarket.pl/shop.php?a=opis_prod&id=NIK-SB600&categorie=306

Biblak