Zobacz pełną wersję : [ Portret ] niebezpieczna kobieta :)
//EDIT
BRAK ZDJĘĆ, wygasł zewnętrzny hosting. Zachęcamy do umieszczania zdjęć na hostingu forum.
Proszę o rzeczową krytykę, to moje absolutne początki w tego rodzaju fotach więc chętnie się czegoś nauczę i poprawię następnym razem...
1.
2.
3.
4. i bez narzędzia zbrodni...
Nie znam się na takiej fotografii, ale jedno powiedzieć mogę - mocno przeszkadzają fioletowe, sprane skarpetki:)
oj troszkę niewyszło ta kobieta nie wygląda na niebezpieczna (rekwizyt zbędny) !! a skarpetki fajne :D
mi się wydaje, że jest troszke zawstydzona
zdało by sie ciut od tła odsunąć, i pobawić światłem:)
Ambrosious
20-04-2008, 22:04
No właśnie: coś już o tym tu napisano - jest rozziew między "groźnym" tytułem i miłą minką.
Jeśli już miał być taki "foto-teatrzyk" to poza wymianą modelki może trzeba użyć kontrastowego światła z mnóstwem "niebezpiecznych" cieni, ciemnego tła, pokombinować z ruchem...
Tu raczej sielsko jakoś i przytulnie.
strój, i gra modelki nijak się ma do tej maczety. Miś by bardziej pasował :)
strój, i gra modelki nijak się ma do tej maczety. Miś by bardziej pasował :)
Drodzy forumowicze - zbyt poważnie potraktowaliście i temat i rekwizyt... Przecież to tylko takie czysto zabawowe pstrykanie przy okazji robienia zdjęcia do paszportu :)
intencja była taka: na co powinienem zwracać uwagę, robiąc tego typu zdjęcia aby były akceptowalne technicznie ?
odnotowałem dwie rzeczowe uwagi: model dalej od tła, coś nie tak ze światłem...(co ?)
pozdrawiam
autograf
20-04-2008, 23:43
Stary, najpierw prosisz o:
"Proszę o rzeczową krytykę, to moje absolutne początki w tego rodzaju fotach więc chętnie się czegoś nauczę i poprawię następnym razem..."
a pozniej sciemniasz ze do paszportu naginasz foty.
Drodzy forumowicze - zbyt poważnie potraktowaliście i temat i rekwizyt... Przecież to tylko takie czysto zabawowe pstrykanie przy okazji robienia zdjęcia do paszportu :)