PDA

Zobacz pełną wersję : nikon d40 6,2

mark3333
14-04-2008, 18:45
Dzień dobry!
Co myślicie o Nikonie d40 6,2mpi z obiektywem 18-200mm f/3.5-5.6G AF-S DX VR IF-ED Zoom-Nikkor ?? różne rzeczy czytałem na tym forum. To, że jest to najprostsza lustrzanka NIkona to wiem... Czytałem też test NIkona d40 na fotopolis.pl. Co prawda już kupiłem ten aparat... za dość rozsądną cenę, ale wiecie jak to jest, zagłębiając się w problem człowiek czyta różne opinie, zaczyna się zastanawiać i mieć wątpliwości... może trzeba było kupić lepszy... oczywiście kwestia ceny też gra rolę, nie ukrywam. Stąd też moje pytanie o sens rozbudowy o obiektyw, który kosztując 800pln stanowi mniej więcej połowę ceny aparatu... Jestem absolutnym amatorem jeśli chodzi o fotografowanie, nie ukrywam też że chciałbym się rozwijać w tej dziedzinie o ile czas pozwoli - No i czy ten aparat mi na to pozwoli???? Z pozdrowieniami

krystek
14-04-2008, 18:48
przestan czytac tylko bierz aparat i rob zdjecia

vojtas63
14-04-2008, 18:57
Rozwijać się można również pracując Zenitem ;)
Więc jak wspomniał kolega, chwytaj aparat w dłonie i w plener.

mpwt
14-04-2008, 18:57
Pierwsza rzecz to czy Ty pozwolisz D40 zrobić dobre zdjęcia...

Zadaj konkretne pytanie, bo nie do końca rozumiem Twój wątek. I jak też kolega radzi, idź rób zdjęcia, wrzuć na forum a My już ocenimy kto tu kogo ogranicza :D

vinci99
14-04-2008, 18:58
Za poprzednikiem
Nie zastanawiaj sie tylko ucz sie i rob zdjecia.
Kazdy aparat jest krytykowany i kazdy ma zwolennikow.
Po pewnym czasie sam bedziesz wiedzial czy czegos Ci w nim brakuje czy nie.
Pozdrawiam

Corvus5
14-04-2008, 18:59
Zgadzam się z krystkiem. Rób zdjęcia. Ja nie mam czasu myśleć o technikaliach. Wolę w tym czasie zrobić zdjęcia.

Zbigniew
14-04-2008, 19:03
Pierwsza rzecz to czy Ty pozwolisz D40 zrobić dobre zdjęcia...

Zadaj konkretne pytanie, bo nie do końca rozumiem Twój wątek. I jak też kolega radzi, idź rób zdjęcia, wrzuć na forum a My już ocenimy kto tu kogo ogranicza :D