PDA

Zobacz pełną wersję : Wybór Nikon CP 8800

Oneil
03-04-2006, 09:41
Przepraszam ale chciałbym zadać Wam użytkownikom pewnie powtarzające się pytanie otóż :

Jestem amatorem jeżeli chodzi o robienie zdjęć aparatem cyfrowym. "Bawiłem się" jedynie i troszkę zdjęć po pstrykałem aparatami Sony V1 i Canon S2 IS.
Planuję zakup w końcu dla siebie aparatu i myślałem o modelu Nikon 8800. Ale czytając nie które posty i opinie użytkowników tego aparatu na portalach internetowych w końcu nie wiem . Zadaję sobie i Wam pytanie czy poradziłbym sobie z tym aparatam po przeczytaniu instrukcji obsługi ? Jak długo traktować się jako amator w końcu pewnie się nauczę robić ładne zdjęcia.

Prosiłbym Was o jakieś podpowiedzi, wskazówki ewentualnie propozycję zakupu .

Pozdrawiam

Czornyj
03-04-2006, 10:17
Odradzam. Jeśli faktycznie chcesz kupić coś poważniejszego, w tej cenie kupisz Nikona D50 z 18-55 i 55-200, albo Sony R1. Jeśli raczej skłaniasz się ku prostym aparatom, za połowę ceny 8800 kupisz świetnego Panasonica Lumixa FZ5, albo Soniacza H1

andrzej500
03-04-2006, 14:24
Dotyczy 8800
Odpowiadając na Twoje pytanie trzeba powiedzieć, że jeśli po pięciokrotnym przeczytaniu instrukcji zaczniesz wiedzieć, czego nie rozumiesz ( może być tego sporo) to jest dobrze.
To jest dobry kompakt i odkrywanie jego możliwości może zająć wiele czasu.
Jeśli masz kasę i leży on tobie w ręku jak trzeba to zrób to.
Po co kupować coś z 5 czy 6 megową matrycą jeśli jest CP 8800 z 8 mpx.
Początkowo możesz mieć problemy jak każdy nowy. Nie sądzę, że to powód do zmartwienia.

Druga część pytania jest tak trudna do udzielenia podpowiedzi, że …… Widziałem wielu „zawodowych” amatorów. I amatorów lepszych od „wykształconych” zawodowców. To coś się ma lub nie. Sam wiesz najlepiej czy czujesz „blusa”. Jeśli czujesz to trzeba spróbować.

Czornyj
03-04-2006, 14:43
Po co kupować coś z 5 czy 6 megową matrycą jeśli jest CP 8800 z 8 mpx.