PDA

Zobacz pełną wersję : Raz jeszcze HOT- PIXEL CP 8800

fanDTS
22-03-2006, 19:06
witam wszystkich jestem nowym uzytkownikiem i posiadaczem aparatu NC 8800 firmware 1.7 zakupiony byl 30-12-05 r
po prrzeczytaniu forum przetestowalem apart programem Dead/Hot Pixel Test (TIFF, zakryty obiektyw wylaczony VR )
i troche sie przerazilem
przy czasie 8" program wyswietlil 32 Hot Pixele !! :(
przy czasie 1.15" jest juz 4 hoty nie wiem jak to interpretowac jestem jeszcze laikiem dopiero poznaje mozliwosci aparatu wiec prosze i jakies info
czy 32 Hot pixele to nie nazbyt duzo ?
oczywistym jest ze zawsze jakies beda wystepowac jednak ile i jak to sie ma do gwarancji ew. programowej korekcji ?
dodam iz na LCD tez mam 1 hot pixel
dziekuje za wszelaka pomoc !

andrzej500
22-03-2006, 20:17
Jestem przekonany, że zachwalę rozpęta się dyskusja, która może sprowadzić Twoje obawy o zakupiony sprzęt do rozmiarów katastrofy.
Może ktoś z posiadaczy lustrzanek lub sprzętu innej marki zaserwować taki tekst, że Dostaniesz prawdziwej złości na siebie i 8800. Bez potrzeby!

Moja propozycja jest taka:
Optymizm i uśmiech !

Zacznij robić zdjęcia.
Opanuj sprzęt (to jest kompakt dla naprawdę zaawansowanych)
Daj sobie spokój z programami testowymi.
Jeśli na zdjęciach ( sadze, że komputer masz opanowany) zaczniesz widzieć coś denerwującego wtedy można cos pomyśleć.

Zawody pod tytułem, kto ma więcej lub mniej Dead/Hot prowadzą tylko na manowce.

Przez kilka miesięcy zrobiłeś trochę zdjęć i nie piszesz, że na zdjęciach jest coś źle.
I niech tak pozostanie.
Każdy chce mieć coś idealnego, perfekcyjnego. Perfekcjonizm w działaniu i podejściu do innych jest bardzo szkodliwy dla własnego zdrowia.

Serwis pewnie załatwi sprawę, jeśli ona w ogóle jest. Bo czy znalazłeś na zdjęciach coś „defekt”?

fanDTS
22-03-2006, 21:02