Zobacz pełną wersję : Dobór obiektywu do Fuji S2 Pro
Witam serdecznie,
to, iż jestem zupełnie zielony to nic nowego, dlatego sorki, jeśli ktoś się poczuje urażony poziomem pytania.
Jeżeli post powinien być w innych systemach to również przepraszam, ale pytanie dotyczy właśnie obiektywów Nikona, bo takie są stosowane w Fuji S2 Pro stąd ta lokalizacja
a zatem do sedna:
kupiłem Fuji S2 Pro ( właśnie do mnie jedzie/leci ), mam do niego jakiś "obiektyw" no name, made in china, bez jakichkolwiek oznaczeń, do tego zajechany jak ruski czołg ( opis mojego kolegi który ten aparat dla mnie kupił za granicą), generalnie tak jakbym go nie miał dlatego chciałbym kupić sobie jakieś szkiełko do tego body.
czytam tą instrukcję do niego już któryś raz, pisałem do serwisu Fuji, do serwisu Nikona zresztą też, ale nikt mi nie potrafi odpowiedzieć czy seria obiektywów Nikona DX pasuje do body S2 Pro
oto fragment instrukcji obsługi Fuji S2 Pro traktujący o zgodności obiektywów:
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://images30.fotosik.pl/178/4c9638432166c4bemed.jpg)
źródło (http://images33.fotosik.pl/182/cb1e6166de195293med.jpg)
źródło (http://images33.fotosik.pl/182/d7a277c3d3a7e44amed.jpg)
źródło (http://images29.fotosik.pl/178/6617427c575086eamed.jpg)
Czy ktoś może mi pomóc i powiedzieć jak krowie na rowie nie obrażając krów,
1. czym się różni pomiar 3D-10 segment od pomiaru 10-segment
2. czym różni się seria D od G poza szczeliną pierścienia
3. czy obiektywy VR ze stabilizacją obrazu współpracują z tą puszeczką
4. jaka seria najlepiej współpracuje z S2 Pro
5. czy seria DX współpracuje z tym body bo obecnie najwięcej jest takich obiektywów do kupienia z drugiej ręki