Zobacz pełną wersję : [ Portret ] Marta
maciekjak
05-03-2008, 15:23
troszkę inna "poprawiona" wersja zdjęcia, które pokazywałem jakiś czas temu.
Proszę o krytykę
//EDIT
BRAK ZDJĘCIA, wygasł zewnętrzny hosting. Zachęcamy do umieszczania zdjęć na hostingu forum.
Chyba mam dzisiaj zły dzień, bo to już trzecie zdjęcie w tym dziale, o którym napiszę, że mi się podoba :). Szczególnie kadr na duży plus, chociaż sprawdź sobie jakby wyglądał bez tego ciemniejszego elementu tła u góry - moim zdaniem lepiej :).
Witek "Wisz"
06-03-2008, 00:24
He he he, to chyba jakaś faza księżyca, albo dziewiąty dzień w pracy bez przerwy tak wpływają, bo mi również podobają się wszystkie zdjęcia. A jak zaraz pójdę po piwo do lodówki, to będę kochał cały świat:mrgreen:
kadr fajny. Artystycznie może też ok. Ale jak się dusi własnym cieniem przez brak skali tonacji to już nie OK.
pozdr
maciekjak
06-03-2008, 09:24
dzieki za komentarze :)
szloser możesz jaśniej opisać o co chodzi bo jestem początkujący i nie bardzo wiem o co chodzi i jak to zrobić żeby wyszło lepiej
fajna fotka
mogłeś w tle ten ciemniejszy pasek występlować
//EDIT
BRAK ZDJĘĆ, wygasł zewnętrzny hosting. Zachęcamy do umieszczania zdjęć na hostingu forum.
dzieki za komentarze :)
szloser możesz jaśniej opisać o co chodzi bo jestem początkujący i nie bardzo wiem o co chodzi i jak to zrobić żeby wyszło lepiej
Skrajne wartosci w zdjeciu
a cień pod brodą jest jak BOA
maciekjak
06-03-2008, 13:59
czyli na przyszłość co robić żeby to lepiej wyglądało ??
Fotka przyjemna w odbiorze choc wywaliłbym ciemny pasek u góry i może dał co innego na podłożu(to jasne zmechacone coś mało pasuje)
czyli na przyszłość co robić żeby to lepiej wyglądało ??
Nie ciąć po całości suwakami zdjęcia.
Zyskałeś na kontrascie jakis efekt a z drugiej strony zgubiłeś na szyi korale w zamian dostając czarny brzydki cień.
pzdr.
maciekjak
06-03-2008, 20:48
Nie ciąć po całości suwakami zdjęcia.