Zobacz pełną wersję : Prosze o upewnienie w wyborze d50...
Witam wszystkich forumowiczów.....
Zdaje sobie sprawę że moderator zaraz napisze że temat sie powtarza, żebym poszukał w archiwum itd.... Ale mimo to proszę Was drodzy forumowicze o pomoc...
Do sprawy......
Jestem fotografem amatorem, moim sprzętem jak do tej pory jest stary rosyjski sprzęt - Zenit, mam do niego dwa obiektywy, no i tak właśnie pstrykam... Dzięki temu aparatowi wpadłem w sidła fotografii... Rosjanie raz na jakiś czas potrafią stworzyć coś nieśmiertelnego ( Zenit, Kałasznikov ;))
Chciałem fotografować w bardziej komfortowych warunkach, a poza tym bardzo lubie foty typu - akcja, ruch itd.
Od jakiegoś czasu rozglądam się za jakimś sprzętem... wcześniej napaliłem sie na Canona 350d, ale odkąd w sklepie oglądnąłem Nikona d50, wprost zakochałem sie w tym aparacie, strasznie mi sie podoba, apoza tym świetnie leży w dłoni...
No i właśnie..... zamierzam kupić zestaw KITowy d50..... Cały czas gdzieś w tle przewija sie Canon 350d.... w sumie to nie mam na niego póki co kasy, ale bardzo proszę o upewnienie mnie w dobrym wyborze!!!! Czytałem wszelkie opisy i porównania a i dalej mam mały dylemat, oczywiście cały czas przewaga d50!!
Bardzo prosze o poradę...... co kolwiek....napiszcie
Z góry dziękuje.........
patrycjusz
10-03-2006, 14:45
Bierz! bo warto :) :D. Poczytaj sobie porownania 350d z d50.
Pozdrawiam
kwasik dziękuję... właśnie na to czekałem ;)
Skoro bardziej Ci się podoba to kup D50. Co prawda nie miałem w ręku 350D ale Nikona mogę szczerze polecić. Swietny sprzęt ! Rzeczywiście można się zakochać ;) Robienie zdjęć D50 to przyjemność. Na pewno nie bedziesz zawiedziony!
no ciesze sie :) poza tym jak masz jakies szkła od zenita to mozesz zawsze poprobowac z przejsciowkami m42 i miec dodatkowe szkła,
aha jeszce jedno: pomysl moze nad czyms innym niz kitowy 18-55. moze uzywke 18-70, a jesli nie zalezy ci na szerokim kacie to tamron 28-75 2.8