PDA

Zobacz pełną wersję : C30d

Giwera
25-02-2008, 15:19
Witam,
Na poczatku prosze nie banujcie, nie linczujecie itp itd… Czytalem wszystkie tego typu watki. Sorki za nastepne flaki z olejem:-)

Hmm mam taka zagwostke… Post moze idiotyczny ale zdecydowalem sie zapytac. Byc moze jest tu ktos kto uzywa jednoczesnie C30D i D70s.
Otoz moge kupic w dobrej cenie C30D + 28-135. Cena wydaje mi sie fajna bo okolo 2,7 K PLN ( a moze nie fajna??). Sprzet jest nowy. Pytanie brzmi -> czy warto pozbywac sie D70s+18-70+70-210 4-5.6 zeby dostac tego Kwanona z tym obiektywem? Pozniej dokupilbym do niego 70-200 4L IS czyli raczej cos lepszego (z tele) niz mam obecnie :-) …
Ale to dopiero za jakis czas.
Jestem typowym amatorem, nie jestem onanista sprzetowym, nie gonie za nowinkami… Pstrykam widoczki (czasem w nocy, ale i tak uzywam statywu), zone, psa, wakacje. Coz... Nie czuje, ze D70s mnie ogranicza. Wkurza mnie tylko wizjer i od czasu do czasu te cholerne pasy na zdjeciach przy wysokich ISO i ciemnych kadrach (bylo o tym na forum). Ale generalnie lubie foty z D70s.

Canon jak to Canon. Bawilem sie nim, inna guzikologia mi nie przeszkadza. Wykonanie pomimo, ze to stop wydaje sie dla mnie gorsze niz D70s (!!!) ale to moje subiektywne odczucie. Ma rzeczywiscie lepszy wizjer i jest bardziej szybkostrzelny, choc z drugiej strony 3 fps mi wystarczaja.
Nie wiem tylko jakie foty wypluwa 30D. Ogladanie miniatur w internecine to nie to. Tak wiec czy obrazowanie jest lepsze niz D70s? Czy ta impreza sie oplaca…? Troche ludzi na tym forum pisalo o “badziewnosci” 30D w oddaniu kolorow, beznadziejnym LCD. Olac temat i pstrykac tym co mam czy jednak zmieniac system? Nie piszcie prosze, ze lepiej juz 40D albo czekac D90 i jeszcze nie wiadomo co. Chodzi mi tylko o pomoc przy tym konretnym ww wyborze. Dzieki z gory!

Pozdr,
Rafal

Ps: przepraszam za pisownie ale nie mam polskiej klawiatury

Tomy86
25-02-2008, 16:19