PDA

Zobacz pełną wersję : A może weź pan Panasonica... ?



lesiuc
26-02-2006, 21:22
http://fotopolis.pl/index.php?n=3994
http://fotopolis.pl/index.php?n=3993

Smakowicie to wygląda. Przynajmniej jak dla mnie.
Ta 'analogowa manualność' nastaw to jest to za czym nieco tęskni ę,
a jeśli z takim kitem toto ma być sprzedawane...
Gdyby jeszcze cena była sensowna.
Wiem to Panasonic :D , i nie ma sterczącego pryzmatu... ale jestem amatorem. Wolno mi :wink:
Jak myślicie jak będzie wyglądała cena?
Zdaje się że 4/3 rośnie w siłę a z leicą w szeregach sporo mogą zdziałać.

Michu
26-02-2006, 21:52
Lesiuc - no owszem, ale takie osoby (a sam siędo nich zaliczam) są w mniejszości, poza tym pierścień przysłon wydaje mi się cokolwiek za wąski - może być mało wygodny, ale o tym to jedynie organoleptycznie można się będzie przekonać.
Cena - to Leica - nie sądzę, byś Ty - czy ja kupił go sobie dla kaprysu ;)

lesiuc
27-02-2006, 11:13
Dla kaprysu to może nie :)
Ale, jakieś 2 lata temu też m i się nie marzyła nawet lustrzanka cyfrowa za względu na ceny
a dzisiaj proszę. Leży sobie obok.
Cena wcale nie musi być kolosalna. W końcu to olimpus z inną, barzdziej tradycynie
wyglądającą i działającą obudową. A szkiełko cóż...
Te jasne do nikona też kosztują, a jakoś przy co drugim podpisie na forum stoi wyraźnie że ktoś je kupuje :roll:

meliszipak
27-02-2006, 21:05
Aparat z manualną duszą, a kółko nastaw to już sam miód.
Podobno będzie sprzedawany w kicie z obiektywem Leica d 14-50.
Ciekawe jaka cena.
Ode mnie 5 za wygląd .

wyrwiflak
27-02-2006, 23:15