Zobacz pełną wersję : Tryb wyboru AF - D40
witam jestem początkującym z D40 więc proszę nie krzyczeć i wytłumaczyć jak krowie na granicy:)chodzi mi o 3 tryby wyboru AF w D40-proszę mi opisać kiedy i w jakich warunkach mam stosować każdy z tych trzech rodzajów.z góry dziękuje.
Ależ wszystko jest pięknie objaśnione w instrukcji, serio.
Również pozdrawiam :)
velaskez
05-02-2008, 22:01
cóż z D80 to cyba to samo....
AF-S - wciskasz spus, on ustawia i robisz zdjęcie:)
AF-C - cały czas mierzy kadr i ustawia AF nawet jeśli przesuniesz aparat (oczywiście masz wciśnięty spust do połowy)
AF-A - automatycznie wybiera pomiędzy AF-S a AF-C, nie pytaj na jakiej zasadzie:)
W ogóle to odeślę do istrukcji. Tam masz ładniej napisane.:twisted:
AF-C dobre przy zdjęciach poklatkowych. Tyle.
velaskez
05-02-2008, 22:04
poczytaj sobie jak intrukcja Cię nie zadowala
http://www.slrphotographyguide.com/camera/nikon-digital-slr/focus-modes.shtml
sądzę że tu znajdziesz odpowiedź : http://www.nikondigitutor.com/eng/d40x/index.shtml
Coś jak instrukcja opatrzona video.
no właśnie w instrukcji nigdzie o tym nie pisze:(
kronos28
05-02-2008, 22:16
Jak ja mam to w instrukcji do D80 (opisane jak działają poszczególne tryby pracy AF) to ty w instrukcji do d40 tym bardziej :)
kazujaman
05-02-2008, 22:18
Strona 23
no właśnie w instrukcji nigdzie o tym nie pisze:(
Mijasz się z prawdą. Bo jest napisane na stronie 23.
EDIT: Spóźniony
dziękuje panowie o to mi chodziło-nie wiem jak ja tego nie zauważyłem ale dziękówka
Moze w ogole nie otwierales instrukcji:> Albo zatrzymales sie na pierwszej stronie. A jest jeszcze cos takiego, jak spis tresci, tez przydatna rzecz.
Moze w ogole nie otwierales instrukcji:> Albo zatrzymales sie na pierwszej stronie. A jest jeszcze cos takiego, jak spis tresci, tez przydatna rzecz.
Może bez zbędnych docinek - temat juz zakończony i nie musisz az tak bardzo się wymądrzać bo ci pompka może się zatrzeć