PDA

Zobacz pełną wersję : Zamówiłem Nikona D300, ale czy to dobra decyzja ??



venom07
03-01-2008, 15:10
Witam Wszystkich :)
Po długich rozważaniach, podjąłem decyzje o zakupie Nowego Nikona D300. Jednak mam pewne obawy czy możliwości tego aparatu wykorzystam :/ Jestem amatorem, gdzie do tej pory byłem tylko posiadaczem (wstyd pisać) kompaktu canon A95 :/ Jednak uwielbiam fotografie i zawsze marzyłem o fajnym sprzęcie :)
Boje się tylko czy tego wszystkiego sie nauczę :/ Obiektyw postanowiłem, że zakupie Nikona 70-300 VR z tego względu, że lubię ciekać po lasach i fotografować wszystko co się rusza (ptaszki, zwierzęta).
Jak narazie pozostaje mi oczekiwanie na przesyłkę, która to odbiorę w sklepie :)
Do Wszystkich posiadaczy D300 i nie tylko :) poradzę sobie ??

samek
03-01-2008, 15:12
...Do Wszystkich posiadaczy D300 i nie tylko :) poradzę sobie ??

Życzę Ci w Nowym Roku abyś uwierzył w siebie.

adrian
03-01-2008, 15:15
Życzę Ci w Nowym Roku abyś uwierzył w siebie.

:mrgreen:

ziuteczny
03-01-2008, 15:25
spokojnie sobie poradzisz. d300 kupuje się w Japonii dzieciom na Święta, czemu nie miałbyś sobie poradzić. To nowy model, jak uznasz, że po cóż Ci on to go pchniesz z niewielką stratą.
Lustra cyfrowe są dla amatorów w dechę. pstrykasz, pstrykasz nie pasi usuwasz, usuwasz. I tak np. 100.000 razy :mrgreen:

rabijki
03-01-2008, 15:27
to nie jest tak ze se nie poradzisz. z pewnoscia po jakims czasie calkowicie a na poczatku czesciowo. pytanie powinno brzmiec ( skoro jak domniemam nie bardzo sie w fotografii jeszcze czujesz) po cholere ci on jest?
- bo chcesz miec?
- bo chcesz sie popisac?
- bo masz taki kaprys?
- bo slabsze modele ci nie wystarcza?
- bo ma jakis konkretny bajer ktory na gwalt jest ci potrzebny?
powiem wprost: