Zobacz pełną wersję : rozmiar odbitki
Witam,
jaki rozmiar odbitki z dobra ilością szczegółów można osiągnąć z formatu:
1. 6x4.5 średni format
2. 6x7 średni format
3. 4x5 wielki format
Chodzi mi, że chciałbym móc zrobić odbitkę o szerokości minimum 1 metr.
Pozdrawiam
Dla średniego formatu odbitki rzędu 50 x 60 (70) są bardzo dobrej jakości, z 4 x 5 powinno się osiągnąć metr. Wszystko jednak zależy od techniki przenoszenia na odbitkę: powiększalnik lub skaner, w tym ostatnim rodzaj skanera; ze skanera bębnowego powinno sie uzyskać dobrej jakości metrową odbitkę nawet ze średniego formatu.
Dla średniego formatu odbitki rzędu 50 x 60 (70) są bardzo dobrej jakości, z 4 x 5 powinno się osiągnąć metr. Wszystko jednak zależy od techniki przenoszenia na odbitkę: powiększalnik lub skaner, w tym ostatnim rodzaj skanera; ze skanera bębnowego powinno sie uzyskać dobrej jakości metrową odbitkę nawet ze średniego formatu.
Nie jestem znawcą technik wywoływania, ale czym się różni powiększalnik od skanera? Ile moze kosztować wywołanie takim skanerem bębnowym dla średniego i dla wielkiego formatu?
Jesli moje pytania są tendencyjne, to przepraszam - jestem amatorem