PDA

Zobacz pełną wersję : fotografia na dyskotece...



lopez68
31-12-2007, 15:56
zastanawiam się nad pstrykaniem imprez w lokalnej dyskotece, ktos z Was moze pstryka takie imprezy? ile brac za taka jedna impreze? bo ja jestem zielony w tym temacie... no itroche obawiam sie o sprzet :???:

arturjb
31-12-2007, 17:48
na początek z lampą slow synchro - 1EV dla a pozniej bedziesz widział na LCD co sie dzieje na zdjeciach. Nie boisz się zabrać aparatu na dyskoteke? Ja nie mam zaufania do lokalnych dyskotek...

Don_Pedro_123
31-12-2007, 18:02
no itroche obawiam sie o sprzet
...to go ubezpiecz...

kronos28
31-12-2007, 18:11
...to go ubezpiecz...

niestety od tego nie da rady :) nie w polsze.

Don_Pedro_123
31-12-2007, 18:14
niestety od tego nie da rady :) nie w polsze.

Wybacz, ale piszesz głupoty. Ja mam ubezpieczenie "all risks", czyli że można...

kronos28
31-12-2007, 18:18
Wybacz, ale piszesz głupoty. Ja mam ubezpieczenie "all risks", czyli że można...

ooo gdzie? ja ostatnio chciałem ubezpieczyć sprzęt i mi agent powiedzial że od grabieży, zniszczenia poza domem (jako osba fizyczna nie firma) nie ma mozliwości - tylko w domu. P.S Warta, PZU, hestia

na zachodzie - no problem :?

Don_Pedro_123
31-12-2007, 18:21
Mam sprzęt prywatny, czyli nie będący majątkiem firmy - używany również do celów zarobkowych i ubezpieczenie "all risks" (kradzież, rabunek, dewastacja, zniszczenie, zadeptanie, zalanie, własna głupota itd.). Ubezpieczyli mi to w CONCORDII za całkiem fajne pieniądze. A też się sporo naszukałem...

cinek85
02-01-2008, 03:00
nie wiem czy masz zew lampę, bo by się przydała :) podam ci ustawienia na jakich ja pracuję w klubie: iso~400 czasod 1/2 do 1/30 (zależy od miejsca) lampa na 2 kurtynę i chyba to już wszystko, a i sb800 w trybie ttl. poćwicz. naprawdę nie jest to trudne. 10 zdjęć zrobisz testowych i już wiesz co i jak. pozdrawiam serdecznie

lopez68
02-01-2008, 12:01