Zobacz pełną wersję : [ Reportaż ] Wyciek na Wiśle
Jako że ostatnio jestem głodny fotografowania a pogoda nie rozpieszcza dziś w związku z lekką poprawą aury udałem się nad wisłę zobaczyć ten głośny wyciek na Wiśle.
Wyciek malo widoczny ale za to nie padalo :)
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img210.imageshack.us/img210/8999/wislaskladakkx2.jpg)
Może oni niewiele robią żeby rozwiązać problem, ale Ty zrobiłeś jeszcze mniej, żeby go pokazać na zdjęciach. Bez Twojego komentarza mało kto by na tych zdjęciach zauważył coś niezwykłego.
hmmm, tylko gdzie ten wyciek??
diZaster
13-12-2007, 17:03
no ja wycieku nie widze, ale pomijajac to, to fajny tryptyk i ladnie obrobiony :)
Też miałem zapytać o to. Gdzie ten wyciek????
No moze zle to troche zatytulowalem :)
Raczej moja intencja nie bylo pokazanie samego wycieku, tzn rura/dziura/ropa.
Plamy na wodzie troche widac :)
Obrobka minimalna.
Dzieki za komentarze.
A czego sie spodziewaliście? Stada upapranych pingwinów i statku Greenpeace?
A czego sie spodziewaliście? Stada upapranych pingwinów i statku Greenpeace?
W sumie to racja :) Rzeczywistosc czasem jest poprostu zwyczajna, ot mało widoczne plamy na wodzie. I o co tyle krzyku ?
Ja spodziewałem sie tego, że autor wymyślił jak pokazać to, co miał pokazać. Ale jednak nie wymyslił.
A co autor mial pokazac?
A moze pokazal wlasnie jak to wyglada. Moze takie jest zainteresowanie tym co sie stalo. Jesli ktos spodziewal sie paniki, ewakuacji, zdychajacych masowo ptakow to moze wyobrazal sobie za duzo. Wyciek i skazenie to jedno a codziennosc to co innego. Nie ma czasu na takie rzeczy. Poza tym jednym panem nikt nie wykazywal zadnego zainteresowania. Kompletnie nikt nie zwracal na to uwagi.
Ja się spodziewałem fotografii ilustrującej temat, a to co dałeś to jakieś widoczki, z których nie wynika o co właściwie chodzi. Już się nawet zastanawiałem, czy ten pan na zdjęciu nie robi jakiegoś "wycieku" do Wisły. :wink: