PDA

Zobacz pełną wersję : PC, lamtop, router, net



Ghq
09-12-2007, 21:27
Mam na PC internet z kablówki, a chcę rozdzielić go na laptopa. Kupiłem router Pentagram Cerberus WiFi 802.11g Lite i nie wiem jak wszystko podłączyć, skonfigurować.
Może ktoś mi pomóc?

Klos
09-12-2007, 21:36
przeczytales instrukcje routera ?

yaqb
09-12-2007, 21:38
Mam na PC internet z kablówki, a chcę rozdzielić go na laptopa. Kupiłem router Pentagram Cerberus WiFi 802.11g Lite i nie wiem jak wszystko podłączyć, skonfigurować.
Może ktoś mi pomóc?

Chcesz to połączyć wszystko po kablu czy po WIFI??

Ghq
09-12-2007, 21:53
przeczytales instrukcje routera ?
Nie mam.


Chcesz to połączyć wszystko po kablu czy po WIFI??

Z laptopem to przez WIFI, z PC kablem (nie znam się na tym).

peecee
09-12-2007, 21:58
dasz radę zapiąć ten router bezpośrednio do kablówki (jest on pod nią przystosowany) -> jeśli tak to:
z kompem na początek łaczysz się kablem i ustawiasz wszystkie parametry jak: login, hasło, MAC adresy do wifi itp...
próbujesz czy załapie ci laptop po wifi - powinien załapać przy prawidłowym ustawieniu (pamietaj o save i resecie routera)
jeśli masz wifi do kompa po prawidłowej konfiguracji możesz próbować kompa podłaczyć przez wifi - jednak reguła jest taka że zawsze na początek kabel ;)

yaqb
09-12-2007, 22:04
Jak uruchomisz to wszystko to zaszyfruj sobie połączenie przez WIFI, by nikt Ci się nie podłączył pod Twoje łącze na lewo:) Ja tego doświadczyłem i wiem co mówię:)

Ghq
09-12-2007, 22:13
dasz radę zapiąć ten router bezpośrednio do kablówki (jest on pod nią przystosowany) -> jeśli tak to:
z kompem na początek łaczysz się kablem i ustawiasz wszystkie parametry jak: login, hasło, MAC adresy do wifi itp...
próbujesz czy załapie ci laptop po wifi - powinien załapać przy prawidłowym ustawieniu (pamietaj o save i resecie routera)
jeśli masz wifi do kompa po prawidłowej konfiguracji możesz próbować kompa podłaczyć przez wifi - jednak reguła jest taka że zawsze na początek kabel ;)