PDA

Zobacz pełną wersję : Problemy początkującego



RangeR
03-12-2007, 20:47
Witam, jestem początkującym fotoamatorem, napatrzyłem sie na zdjęcia ze studia. Także chciałbym spróbować swoich sił w tym. Przeczytałem sporo o studiu co tam itp. Wiec mam pytanie co byście bardziej polecili żarówki błyskowe jakieś 2 sztuki na początek. Czy może światło ciągłe jakieś? Od razu mówię że nie chce pakować fortuny w to ponieważ nie wiem czy w ogóle będzie coś w miarę. Jak by sie udało coś zdziałać to z chęcią bym powoli rozpoczął kompletowanie lepszego studia. Wiec proszę o jakieś rady, no i wytłumaczenie prostakowi różnice pomiędzy światłem ciągłym a błyskowym?
Pozdrawiam

RangeR
04-12-2007, 21:51
Nikt nie chce pomóc :???:

jacek.gold
04-12-2007, 21:53
róznica wygląda obrazowo tak;
ciągłe piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
błyskowe pi pi pi pi
różnie mówią ale ja bym wybrał błyskowe
wytłumaczyłem? ;))

ooooooooo to mój 500 post

grzegorzant
04-12-2007, 22:04
ooooooooo to mój 500 post
i to jaki :mrgreen:

Sever
04-12-2007, 22:08
Poczytaj tu:

http://nikon.org.pl/showthread.php?t=42982

W skócie: nie chcesz wywalić na darmo kasy, najpierw zastanów się co chcesz robić, potem dowiedz się/potestuj u kogoś, a następnie zastanawiaj się nad kupnem.

jacek.gold
04-12-2007, 22:08
i to jaki :mrgreen:
No skoro pisze że poczytał o wszystkim i dalej nie rozumie to postanowiłem tak po prostemu to wytłumaczyć. Tyle było o tym że nawet największy profan foto by zrozumiał (to o mnie ;) ) a że pisze popijając za zdrowie admina to i mysl światlej mi się przedstawia ;)

RangeR
05-12-2007, 01:09
Po 1 nie mam u kogo sprawdzić po testować, po 2 czytałem tamten temat o domowym studio i nic mi nie powiedział konkretnego. Nie mam zamiaru kupować od razu 2 sztuk SB 600, bo po prostu nie mam na to pieniędzy. A co chce robić prosty portret. Światło ciągłe jest tańsze ale czy lepsze w użyciu oto mi chodzi. Dzięki za naświetlenie tematu.