Zobacz pełną wersję : Ładowanie oryginalnej baterii ( D50 )
Czy można doładowywać nie całkiem rozładowaną baterię, bo jutro będę robił zdjęcia na wyjeździe, a nie mam zapasowej i wolałbym mieć na wskaźniku pełną "kreskę"? Druga rzecz, jaką dobrą baterię polecacie do tego aparatu, bo jestem kompletnie zielony, a nie chcę eksperymentować. Pozdrawiam.
Czy można doładowywać nie całkiem rozładowaną baterię, bo jutro będę robił zdjęcia na wyjeździe, a nie mam zapasowej i wolałbym mieć na wskaźniku pełną "kreskę"?
Można
irek6311
23-11-2007, 20:59
Druga rzecz, jaką dobrą baterię polecacie do tego aparatu, bo jestem kompletnie zielony, a nie chcę eksperymentować. Pozdrawiam.Firmowy akumulator (oznaczenia masz na Orginalnym)
kupisz to będzie dłużej działać niż tanie zamienniki .
Albert44
23-11-2007, 21:36
..Druga rzecz, jaką dobrą baterię polecacie do tego aparatu, bo jestem kompletnie zielony, a nie chcę eksperymentować. Pozdrawiam.
Może być Hehnel. Solidne.
Nie znam tej firmy, zależy mi na bezproblemowej eksploatacji, żeby nie doszło do awarii i nie zniszczyło aparatu. A jakie ma oznaczenia ten zamiennik do D 50?
Masz w instrukcji napisany typ bateri, wystarczy wklepać potem go na allegro i wyskoczy ci kilka oryginalnych i troche zamienników.
Tylko uważaj na tanie "oryginalne" a Allegro, bo mogą się okazać nie tak do końca oryginalne.
allegro dla mnie odpada, wolę sklep internetowy.
milominder
24-11-2007, 16:53
Firmowy akumulator (oznaczenia masz na Orginalnym)
kupisz to będzie dłużej działać niż tanie zamienniki .
To prawda, choć jakiegoś dramatu nie ma. Pół roku temu zostałem "poratowany" zamiennikiem no-name na stałe. Wytrzymuje minimalnie mniej niż oryginał, z nikkorem 70-200 przy włączonej stabilizacji zrobił ostatnio ok. 700zdjęć. Przemilczę fakt, że teoretycznie ma dwukrotnie większą pojemność niż oryginał.
Albert44
24-11-2007, 18:04