PDA

Zobacz pełną wersję : lampa do f801s



mp_
14-01-2006, 14:53
zastanawiam się nad kupnem lampy błyskowej do mojejgo 801s ...
chodzi mi o coś uzywanego i w miarę niedrogiego.
widziałem ostatnio na allegro lampę soligor 42d i nie zabardzo mogę znalesc jakiś opis do niej na necie. cena zadowalająca, no ale niezabardzo wiem co to jest (oprucz liczby przewodniej jest tam tylko że ma automatykę ttl i"wiele funkcji manualnych")

chodzi mi o lampę ktora pozwala na lekkie, równomierne doświetlenie a nie tylko ostry błysk ktory wszystko spłaszcza...

odrazu mowię że w pracy z lampami jestem "zielony"

proszę o rady;)

HelmutWieczorek
14-01-2006, 15:06
SB-24.
Daje ci to, o czym mowisz i wiecej.
Uzywam jej od paranastu lat i jestem zadowolony.
Nie baw sie w polsrodki, poszukaj SB-24.

mp_
14-01-2006, 15:40
no sb jest niezła :D .. ale to jest troszke kaski:/

mozecie mi cos powiedzieć o tej lampie którą wymieniłem w pierwszym poście??

albo o sunpak 355 AF ??

Valdek_Tychy
14-01-2006, 15:55
tego sunpaka odpuść sobie jeśli już to Sunpak 4000 PZ

bradley
14-01-2006, 18:10
A ja polecam albo sabię albo (i to ze wskazaniem) Metza 40mz3. Jest "zorientowana" poziomo, co daje lepsze wyważenie z aparatem bez gripa, ma dwa palniki, realizuje wszystkie funkcje, innego metza zsynchronizujesz bezprzewodowo (jakby co) i ma dwa palniki! Używane mozna spotkać za niewielkie pieniądze.

Władca Pixeli
14-01-2006, 18:17
Jeżeli planujesz używać lampę z błyskiem na drugą migawkę, to lampa musi mieć tą funkcję wbudowaną, tak jak w SB-24. W nowych aparatach i lampach jest to obsługiwane przez aparat a nie przez lampę.

Anonymous
14-01-2006, 18:30
A ja polecam albo sabię albo (i to ze wskazaniem) Metza 40mz3. Jest "zorientowana" poziomo, co daje lepsze wyważenie z aparatem bez gripa, ma dwa palniki, realizuje wszystkie funkcje, innego metza zsynchronizujesz bezprzewodowo (jakby co) i ma dwa palniki! Używane mozna spotkać za niewielkie pieniądze.