Zobacz pełną wersję : szkla do d300
molekular
25-10-2007, 04:02
witam, jestem tu nowy i nowy w systemie nikona, dlugo sie zastanawialem d200 czy eos40d (przerzucam sie z minolty, wiec wybor systemu stoi przede mna, orientujac sie troche w tym swiecie, nikon mi bardziej lezy:)
co prawda sprzetu jeszcze nie mam - moim malym marzeniem mam nadzieje bliskim realizacji jest d300 i chcialbym go kupic ze szkielkami - myslicie ze dx18-70 i dx70-300vr sa dobrym rozwiazaniem - mam takie szkla przy moim dynaxie i chce zachowac taki sam zakres (cenowo w tym zakresie szkiel i tak nie bardzo jest wiecej w czym wybierac). fotografuje sporo, ludzi, przyrode, imprezy, makro, moj maly dylemat lezy w tym, czy zamiast tych dwoch nie bylby lepszy 18-200vr, czy jakosciowo jest to lepsze szklo od 18-70 (procz tego ze jest z vr)? oczywiscie do zestawu dorzuce sobie lampke sb-800 - jak sponsor da:)
pewnie bede mial jeszcze sporo pytan, na razie sledze wejscie d300 i czekam na pierwsze testy. czy testy z fotopolis.pl sa godne zaufania? wygladaja dosc profesjonalnie...
pozdrawiam!:)
Witam. D200 i wyżej to kawał sprzętu. 30D i 40D także. Osobiście nie wybrałbym żadnego z nich nie mając jasno określonej wizji co chce fotografować. Nie mówię tego złośliwie ale z opisu wynika, że potrzebujesz aparatu raczej "do wszystkiego". Biorąc to wszystko pod uwagę w najlepszym przypadku wziąłbym D80 i tego 18-200VR. Pamiętaj - takie korpusy jak D200 i wyżej to już nie wypada podpinać 18-70. Dlatego uważam, że D80 byłby najlepszym rozwiązaniem.
PS: Osobiście kupuje D300 ale z 24-70 2.8 o ile nie okaże się lipą.
Pamiętaj - takie korpusy jak D200 i wyżej to już nie wypada podpinać 18-70.
Nie rozumiem takich stwierdzeń.Czemu nie wypada,a manualne szkła wypada?Co o tym przesądza cena?
Nie rozumiem takich stwierdzeń.Czemu nie wypada,a manualne szkła wypada?Co o tym przesądza cena?