PDA

Zobacz pełną wersję : COOLPIX S4 - czy ktoś ma jakieś doświadczenia



tadzik99
06-01-2006, 11:30
Witam
jestem zupełnie zielony w fotografii cyfrowej, chociaż w ręku miałem już wiele aparatów poczynając od polskiego Druha (kto go pamięta) poprzez Practicę do ostatnio Minolty 505.
Podoba mi się jako aparat do wzięcia w kieszeń i popstrykania okazji (nie myślę o fotografii artystycznej) COOLPIX S4. Czy ktoś już może coś powiedzieć o tym aparacie ?
Będę wdzieczny za wszelkie spostrzeżenia i uwagi.

czoobek
12-01-2006, 01:29
Kupilem go 3 dni temu, poki co spisuje sie super. Wprawdzie nie jestem mastah w fotografii cyfrowej, ale jedno co moge powiedziec to to ze ma bardzo wygodny interfejs, w zasadzie instrukcja obslugi nie jest potrzebna, bo bawisz sie nim intuicyjnie. Makro dziala bardzo ladnie, rozdzielczosc tez jest okej. Jak tylko cos zepsuje, postaram sie od razu napisac conieco wiecej :P
Pozdawiam obecnych i przyszlych coolpixowcow :)

Czubek

tadzik99
16-01-2006, 11:00
Kupilem go 3 dni temu, poki co spisuje sie super. Wprawdzie nie jestem mastah w fotografii cyfrowej, ale jedno co moge powiedziec to to ze ma bardzo wygodny interfejs, w zasadzie instrukcja obslugi nie jest potrzebna, bo bawisz sie nim intuicyjnie. Makro dziala bardzo ladnie, rozdzielczosc tez jest okej. Jak tylko cos zepsuje, postaram sie od razu napisac conieco wiecej :P
Pozdawiam obecnych i przyszlych coolpixowcow :)

Czubek
Też już kupiłem:
S4
ładowarka z 4 akumulatorkami 2500 mAh
karta SD 1 GB
Na razie tylko czytam instrukcję - aparat mam być prezentem na imieniny żony.
Ja chyba pozostanę przy tradycyjnej lustrzance.

mruczek
20-01-2006, 16:54
Troszkę się bawiłem tym aparatem. Powrót do źródeł jest ciekawy. Mam tu na myśli serię 900 Coolpixa. Aparat dobrze lezy w dłoni. Obrotowy panel umożliwia robienie autoportretu. W przeciwieństwie do samych wyświetlaczy, obracasz tutaj całum body, a właściwie jego częścią. Wygląda to solidniej niż w klasycznych LCD.