PDA

Zobacz pełną wersję : Witam wszystkich i o radę proszę.

graf
22-10-2007, 14:44
Jestem początkującym fotoamatorem, tzn. mam jako takie doświadczenie z lustrzankami anologowymi ale nie za bardzo z cyfrowymi. Obecnie zdjęcia wykonuję Canonem Power Shot Pro 1 (ośmiomegowa semilustrzanka ) lecz doszedłem do wniosku, że pora "przesiąść" się wreszcie na coś poważniejszego. W związku z powyższym prośba o radę: które body? czy czekać na d300 czy może zacząć od czegoś mniejszego np. d80? Co do szkiełek to problem jest dla mnie w miarę klarowny i spróbuję sam się z nim zmierzyć. Z góry dzięki za opowiedź. Pozdrawiam.

pebees
22-10-2007, 14:47
Proste pytanie - ile masz kasy i czasu? Bo jeśli nie D80, to może D200, a jeśli nie D200, a nie masz 'parcia', to możesz poczekać na D300 albo i D3 :)

temporalis
22-10-2007, 14:51
Dla początkującego fotoamatora d80 jest idealne i nie masz co czekać na d300.

graf
22-10-2007, 14:52
d3 to za ostro jak na początek. Myślę bardziej o d300. Co do kasy to raczej jest w moim zasięgu.

graf
22-10-2007, 14:59
Mój problem leży w tym czy dam radę "obsłużyć" d300. Czy po prostu się nie pogubię w kontakcie, z co by nie mówić, zaawansowanym aparatem.

sil
22-10-2007, 15:08
Mój problem leży w tym czy dam radę "obsłużyć" d300. Czy po prostu się nie pogubię w kontakcie, z co by nie mówić, zaawansowanym aparatem.

Nie wiem czy obsługa D300 będzie bardziej skomplikowana od np. d70s.
Masz kasę na D300 + szkła czy tylko na d300? Moim zdaniem lepiej kupić D80 plus parę szkieł niż wykosztować się na nowe D300. Body można z czasem zmienić :)

graf
22-10-2007, 15:14
dużo w tym racji. Od czegoś trzeba zacząć. Dzięki.

gALL
22-10-2007, 18:01
Oj bedzie duzo bardziej skomplikowana obsluga D200/D300 od D70/80, chocby dlatego te D200/300 nie maja programow tematycznych.

odii
22-10-2007, 18:27
Oj bedzie duzo bardziej skomplikowana obsluga D200/D300 od D70/80, chocby dlatego te D200/300 nie maja programow tematycznych.
:D:D:D

sil
22-10-2007, 19:21