pn
01-10-2007, 13:38
Nawet sasiedzi sie ciesza: :-)
http://www.digitalkamera.de/Meldung/Canon_EOS_400D_lernt_mit_dem_Firmwareupdate_1_1_1_ Polnisch/4327.aspx
http://www.digitalkamera.de/Meldung/Canon_EOS_400D_lernt_mit_dem_Firmwareupdate_1_1_1_ Polnisch/4327.aspx