PDA

Zobacz pełną wersję : problem z podłączeniem nikon coolpix SQ do komputera :(



nacia112
22-12-2005, 12:52
hej jestem tu nowa mam nadzieje ze mi pomozecie.. :( od roku mam nikona coolpix SQ i zawsze mialam problem z łączeniem z komputerem(przez Cool Station) w aparacie wszystko gra, siweci sie zielona lampka,nie miga,a w kompie nie ma aparatu :( probowalam w"dodaj nowy sprzet"ale pisalo,ze nie znaleziono nowego sprzetu...czasem sie podlacza to musze miec naprawde wielkie szczescie..jak ja mam zgrac zdjecia na komputer... ?! odpiszcie prosze mozecie na gg 5193422 dzieki papa

admin
23-12-2005, 02:44
Poniewaz problem moze byc bardziej zlozony, zakup czytnika rozwiaze go jednym cięciem... ;)

Antonina
23-12-2005, 13:25
Witam ja się nie znam ale może trzeba wyszukać nowy sprzęt jak jest wpięty aparat w stacje ale to takie moje zdanie ja jestem zielona w tym temacie
P.S
Ale najlepsze rozwiązanie to tak jak podał Admin czytnik teraz na Allegro można kupić za śmieszne pieniądze ja kupiłam za 12zł wewnętrzny montowany w obudowę

kwasik
23-12-2005, 13:39
a sprobuj sobie sciagnac przez Picture Project lub ACDSee lub cos w tym guscie. czasem sie tak dzieje ze niby komp nie widzi a jednak zgrac sie da

nacia112
26-12-2005, 13:23
hej przypomnialo mi sie wlasnie ze kiedys wyskoczylo mi w prawym dolnym rogu ekranu (gdy podlaczylam aparat do kompa) ze jest jakis blad i nie mozna zainstalowac nowego sprzetu... pozniej sama zainstalowalam ale jak klikne na pobranie zdjec z aparatu to wyskakuje ze komputer nie moze wykryc urzadzenia.moj kuzyn twierdzi ze musze kupic nowy kabel do kompa i oby to bylo tylko to.najpierw pojade do sklepu w ktorym to kupilam i moze tam mi cos doradza jak to nie ten kabel to kupie ten czytnik :) dzieki wszystkim papa

kwasik
27-12-2005, 14:03
kup czytnik

nacia112
29-12-2005, 19:07
a ja patrzylam i sa rozne rodzaje tych czytnikow .. to zalezy jaka ma sie karte pamieci ? bo ja mam "scan disk "128Mb...to wystarczy taki za 13 zl ?

kwasik