Zobacz pełną wersję : Proszę o pomoc w doborze akcesorii do D40x
fryzjer-bartek
30-09-2007, 21:45
Poszukuję do d40x:
- osłonę przeciwsłoneczną
- dyfuzor do lampy sb-600
Proszę o radę jakie dokładnie wybrać (będę wdzięczny za linki).
Zastanawiam się też czy kupić muszlę oczną i filtr UV.
Dodam że to mój pierwszy aparat, mam go od tygodnia i nie znam się na sprzęcie i fotografii.
kronos28
30-09-2007, 21:51
Do sb-600 dyfuzor np Stofen omni bounce za 99zl w Raysfoto http://raysfoto.pl/
big lebowski
01-10-2007, 12:56
linka łącząca dekielek z body.
Piotr_ek
01-10-2007, 13:04
Zastanawiam się też czy kupić muszlę oczną i filtr UV.
Muszle zgubiłem dwie w ciągu miesiąca... w tym jedna zatonęła w sadzawce :)
A nad filterkiem to nawet się nie zastanawiaj... i bierz od razu porządny... :)
david555
01-10-2007, 13:11
Filtr, do kita, to chyba lekka przesada. Dobry kosztuje ponad 100 złociszy, czyli połowę wartości obiektywu. A światło kradnie, którego w kicie, jak na lekarstwo.:)
Piotr_ek
01-10-2007, 13:18
Dodam że to mój pierwszy aparat, mam go od tygodnia i nie znam się na sprzęcie i fotografii.
No to się kolego wkopałeś...
Zaczniejsz fotografować i powoli zauważysz braki sprzętowe z 18-55 przesiądziesz się na 18-70, potem dokupisz tele, potem jakiś jasne stałki tu polecam 50mm f1,8 następnie zauważysz pieknego robala i stwierdzisz że przydało by się coś konkretnego do makro i tak bez końca... :) i co gorsze na to nie ma lekarstwa :)
david555
01-10-2007, 13:25
...co gorsze na to nie ma lekarstwa :)
Nie no, zawsze można zacząć zbierać znaczki pocztowe.:)
big lebowski
01-10-2007, 13:25
No to się kolego wkopałeś...
Zaczniejsz fotografować i powoli zauważysz braki sprzętowe z 18-55 przesiądziesz się na 18-70, potem dokupisz tele, potem jakiś jasne stałki tu polecam 50mm f1,8 następnie zauważysz pieknego robala i stwierdzisz że przydało by się coś konkretnego do makro i tak bez końca... :) i co gorsze na to nie ma lekarstwa :)Nie u wszystkich to się sprawdza.