PDA

Zobacz pełną wersję : Nagrywarka dvd- jaka?



ozzy
24-09-2007, 22:50
Pytanie jak w temacie...
Potrzebuję czegoś do katalogowania zdjęć- do tej pory wrzucałem na cd, ale kolekcja rośnie w zastraszającym tempie;) więc potrzebuję większych pojemności. Problem tylko taki, że jestem w tym zielony...

Wymagania:
- niezawodność/minimalna awaryjność
- do wsadzenia w kieszeń w obudowę (w sensie że nie zewnętrzna;) )

Ktoś pomoże?

david555
24-09-2007, 22:56
LG. Poszukaj w tej marce. Nie są może najszybsze, ale czytają wszystko. No i zapisują wszystkie płytki, a to nieczęste. Tanio można kupić np. w BANSEK-u ul.Piotrkowska 85.

hcman
24-09-2007, 22:58
http://www.cdrinfo.pl/

Tam na pewno znajdziesz odpowiedź. Ja polecam coś firmy Teac albo Lite-on.

david555
24-09-2007, 23:07
LG GSA-H12N.:)

DuroneK
25-09-2007, 08:35
Asus, do LG i samsungow mam chyba pecha bo wszystkie szlag trafil w dosc szybkim tempie a z Asusem nie ma problemów żadnych

PaSkal
25-09-2007, 10:52
Ja akurat mam Sony. Od ponad roku działa bez zarzutu. Liteon też w porządku - moja nagrywarka CD ma już 5 lat i nic nie wskazuje, żeby życie się jej nudziło.

Postaraj się dowiedzieć jakie oprogramowanie dołączają do sprzętu, żeby nie była jakaś okaleczona wersja. Wiem, że można kupić pisemko, ale po co?

Jak już kupisz sprzęt, to do archiwizacji kupuj dobre płyty! Wiem, że 3,50 za płytkę to "chora cena", ale pomyśl co będzie jak 4,7 GB zdjęć pójdzie się..........
Zawsze rób dwie kopie. Jak jesteś prawdziwym profesjonalistą-paranoikiem, to jedną z tych kopii będziesz trzymał w mieszkaniu, a drugą gdzieś indziej (np. u Babci).

HTH
Paweł

mikkay
25-09-2007, 11:04
Ja miałem kilka różnych napędów i przyznam, że najlepiej się sprawuje Pioneer oraz Nec...

No i jak pisze PaSkal, nie ma sensu szarpnąć się na porządną wypalarkę, gdy oszczędzasz na płytkach i hawk'i kupujesz...

vertigo
25-09-2007, 11:19