PDA

Zobacz pełną wersję : D 40 vs. d40x - amator

Thomas Light
14-09-2007, 14:51
Witam serdecznie...

Czytam wasze forum juz którys dzien... I niestety nie znalazłem ostatecznej odpowiedzi na moje pytania...
Chciałbym kupic aparat i mam na niego przyznaczone ok 2. tys zl, niestety jestem amatorem ale złapałem malenkiego bakcyla na robienie zdjec i teraz moje pytania... mam mozliwosc kupienie własnie nikona z angli gzie sa bardzo konkurencyjne ceny ale oczywiscie jest ryzyko uszkodzen w czasie przesyłki, gwarancja i oczywiscie polska instrukcja wraz z polskim menu itd... Co do polskiego menu i instrukcji - pisałem do nikona i powiedzieli mi ze jezeli jest to aparat kupiony w europie to polskie menu powinno byc a jesli w innej strefie to niestey nie ma i nie da sie go zainstalowac itd...

Teraz tak :
Zastanawiam sie co do pixeli czy 6.1 czy 10.2... Teraz jeszcze jedno w Anglii moge miec d 40 z dwoma szkłami w cenie d 40x z jednym standardowym szklem... I znów pytanie sie nasuwa - co wybrac...Mysle ze nie wykorzystam w pełni tych 10 pixeli no ale z taka szybkoscia jaka biegnie teraz technologia nie iadomo co bedzie za rok a nawet pół roku... Widziałem zdjecia 6.1 pix i sa bardzo ładne nawet jak sie je wywoła w formacie A4 ale jak kupie 10,2 pix i trafi sie jakies piekne zdjecie to nie wiem czy nie wywolam je w większym formacie...

Czytam o aparatach juz dobry tydzien po forach i "zrobiliscie" mi wode z muzgu - tu sie psuje tu cos nie działa itp... ale jest tez bardzo duzo pozytwnych wypowiedzi...Bawiłem sie kiedys d 40 na sucho i strasznie fajny aparat jak na to ze pierwszy raz trzymałem taki aparat w rece... Kilka dni temu robiłem zdjecia Canonem ale modelu nie pamietam cos 300 - strasznie ciezki i masywny aparat i jakos ten nikon lepiej w rece lezał...
Generalnie jak juz pisałem nie znam sie na tych wszyskich parametrach cyferkach itd ale ze tak powiem zaczynam o tym czytac :P

Do czego bede używał :