Zobacz pełną wersję : zdiecia seryjne d80 - pytanie
WItam.
Przepraszam na wstepie za swoja niewiedze, prosze o nieznecanie sie nademna za brak wiedzy.
Dopiero co kupilem d80, jest to moja pierwsza lustrzanka i jestem totalnie zielony.
Pytanie brzmi :
Jak wykonuje sie zdiecia seryjne ? z instrukcji dostarczonej wraz z aparatem nic takiego nieznalazlem, moze pominolem :(
probowlame wielu ustawien , zdiecia w trybie sportowym , manual z szybka migawka 1/4000 , probowalem tez ustawic rozmiar pliku B/S i nic..... aparat poprostu pstryka zdiecia ale nieslysze aby to byly zdiecia seryjne poprostu robi pstryk pstryk pstryk jakby 1 zdiecie na sek.
BugsBunny
10-09-2007, 17:08
instrukcja angielska strona 36
ustawilem tryb III continous 1/125 af-a rozmiar fotki normal L , widze jednak nadal w prawym dolnym malego wysiwetlacza r4 a jak przestawie na tryb sportowy to jest r9, oba tryby cykaja zdiecia normalnie, chyba nagram dzwiek jesli mi nikt niewierzy.. wg instr powinno tam byc r11 tzn tak mam tam na zdieciu
BugsBunny
10-09-2007, 17:21
ustawilem tryb III continous 1/125 af-a rozmiar fotki normal L , widze jednak nadal w prawym dolnym malego wysiwetlacza r4 a jak przestawie na tryb sportowy to jest r9, oba tryby cykaja zdiecia normalnie, chyba nagram dzwiek jesli mi nikt niewierzy.. wg instr powinno tam byc r11 tzn tak mam tam na zdieciu
ustaw AF-C, NR-OFF i wtedy sprawdź
na 100% masz włączoną redukcję szumów, wtedy prędkość serii i pojemność bufora jest mniejsza
3kl/s to jest prędkość maksymalna, nie przy każdych ustawieniach
ustawilem wg zaleconych ustawien, troszke sie polepszylo.... ciut ciut.... postanowilem tez dodatkowo zrobic test,
1/125 f2.8 af-c szumy nr-off rozmiar obrazka B/S tryb conti... test trzymalem spost migawki , i cykalo zdiecia az nacykalo 24. wydaje mi sie ze powinno byc mniej zato powinny byc szybciej sztrzelane. po 24 aparat sie zatrzymal i zaczol zapisywanie.
co teraz?
BugsBunny
10-09-2007, 17:46