Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : problem z lampą w Nikonie D50

rescuriat
07-12-2005, 10:04
Czesc wszystkim, jestem tu nowy i pozdrawiam wszystkich:)
Niecaly tydzien temu kupilem Nikona D50. No i wlasnie wczoraj, po pierwszej akcji przestala dzialac wbudowana lampa blyskowa. Jako ze jestem jeszcze zielony to nie wiem czy wynika to z mojej ignorancji czy naprawde sie zepsula:( Aparat byl kupiony nowy wiec troche dziwne zeby tak szybko. Objawy sa takie: Ani na Auto, ani na manualnym, ani na zadnym innym lampa nie blyska. Tzn sama sie otwiera wtedy kiedy trzeba ale niestety nie dziala. resetowalem oczywiscie aparat do standardowych ustawien i pokretlem ustawialem zeby byla aktywna i nic. Troche mnie przeraza fakt ze po nie calym tygodniu bede musial go oddawac na gwaracje. Jezeli ktos mial podobny problem to bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje za wszelkie odpwiedzi. Pozdrawiam serdecznie.

pooley
07-12-2005, 11:48
jezeli sie otwiera sama... i nie blyska, to raczej niestety padla :( lec czym predzej do serwisu, moze przed swietami sie uda im to zrobic... pewnie jakis duperel, cos nie styka...

Wozik
07-12-2005, 14:52
jezeli sie otwiera sama... i nie blyska, to raczej niestety padla :( lec czym predzej do serwisu, moze przed swietami sie uda im to zrobic... pewnie jakis duperel, cos nie styka...

Nie do serwisu tylko do sklepu i niech dają nowy.

naher
07-12-2005, 19:35
pooley, przy szybkości działania serwisu NP, to chyba przed Świętami Wielkanocnymi :(

Wozik, niestety sklep nie ma obowiązku wymiany na nowy z powodu drobnej wady ("niezgodności z umową")

jaki71
07-12-2005, 19:59
Do 5 dni slownie pieciu wymiana albo przyjecie tego sprzetu jest ich psim obowiazkiem. Poza tym jest jeszcze w przyrodzie cos takiego jak rekojmia i dlatego pierwsze kroki powinny byc do sklepu...

naher
07-12-2005, 22:44
Do 5 dni slownie pieciu wymiana albo przyjecie tego sprzetu jest ich psim obowiazkiem.

Możesz podać podsatwę prawną?