Zobacz pełną wersję : Ślub - proszę o poradę
Witam,
chciałbym zrobić kilka zdjęć na ślubie przyjaciół, a że w kwestiach zdjęć jestem wciąż uczącym się zielonym amatorem, a lampę mam od dzisiaj, to bardzo proszę o pomoc i napisanie kilku rad jak ustawić sprzęt, aby zdjęcia były poprawnej jakości. Przyjaciele nie będą mieli zawodowego fotografa w kościele. Będą mieli kamerzystę. Przejrzałem archiwum forum znalazłem kilka bardzo cennych porad, jednak bardzo proszę o pomoc w tej konkretnej sprawie.
Mój sprzęt: D80 + 18-200VR + SB-800
Zdjęcia będę robił w jpg - niestety nie znam się jeszcze na programach obróbki zdjęć i niestety nie będę miał czasu na naukę w najbliższym czasie :(
Kościół: niestety nie będę wcześniej i chyba to by nic szczególnego nie dało. Z tego, co wiem, obiekt jest stary, średniej wielkości (NMP Różańcowej w Pabianicach).
Przed ceremonią na pewno spytam się księdza, kiedy mu nie przeszkadzać - choć raczej zrobię kilkanaście do kilkudziesięciu zdjęć podczas całej ceremonii (nie tylko mszy).
Proszę o poradę w stylu "jak dla idioty" - jakie ISO, program, jaki czas, czy przesłona, jak ustawić lampę.
Z góry serdecznie dziękuję
bukowy dziad
03-09-2007, 22:20
oczywiscie powiedziales znajomym, ze moze sie okazac, ze nie beda mieli zdiec z kosciola?