PDA

Zobacz pełną wersję : D200 proponuję ranking ...



moshica
26-11-2005, 16:59
Witam

Tyle ostatnio się naczytałem ile to osób się przesiądzie na D200, że niemal dostaję kompleksu z D70.
Tak zupełnie na poważnie to widzę to tak, że Ci co go kupią niech w wątku "przyklejony" (moderowanym przez Admina), opiszą wrażenia po zakupie oraz przede wszystkim do jakich celów kupili, czy profi czy zupełnie amatorskich.
Na forum nie wynika kto z tej profesji żyje, ale jak widzę ilu z Was się podnieca i już biegnie go kupić to myślę że jestem wśród rasowych fotografów, którzy przez 20h na dobę biegają ze sprzętem w łapie i trzepią na nim kasę !
Jak to w końcu z Wami jest, kolejny kaprys do zaspokojenia czy kolejne lepsze narzędzie w rękach profesjonalistów :?:

Pozdrawiam
Moshica

ps. Mam nadzieję ze nikogo nie uraziłem tym postem... :?

jurgen
26-11-2005, 17:53
sorry stary ale to bełkot

moshica
26-11-2005, 18:00
To nie jest bełkot stary, tylko uświadomienie tutaj na grupie że o niczym innym się nie gada... tylko D200, D200 i tak w kółko :P

Pozdrawiam
Moshica

<| MICHAŁ |>
26-11-2005, 18:43
to ja powiem tak
Jurgen, nie denerwuj sie :)

ze swojej strony informuje, ze nie zyje z fotografowania i nie zamierzam kupowac D200. Jakbym mial wybierac to S3PRO, bo ma lepsza dynamike matrycy... i bardziej mi sie podoba (choc to rzecz wtorna) a caly osprzet nikon i tak na nim dziala

moshica
26-11-2005, 18:47
Mikie, nareszcie jakaś sensowna odpowiedź co prawda nie w temacie D200 :lol: (jeszcze się nie urosził a już mu w karby dano :lol: ), ale niech zostanie...

Pozdrawiam
Moshica

jurgen
26-11-2005, 18:48
chcesz pogadac proszę
mam problem 400/2,8 500/4 600/4
który wybrać
nie zyje z fotografowania i kupię d200
sie nie denerwuje nieee

<| MICHAŁ |>
26-11-2005, 18:52
ja juz wczesniej pisalem, ze onanizm sprzetowy niektorych forumowiczow nie zna granic, i nic nie przemawia za tym, zeby kupowali D200 bo i tak to im w niczym nie pomoze :mrgreen: