Zobacz pełną wersję : SB910 z D800
Panowie na wstępie proszę nie hejtować bo jestem amatorem
Do rzeczy
Wydaje mi się że ma problem z Sb910 (testowane na D700 i D800 ) w połączenie z obiektywem 24-70/f2.8 przy tym samym kadrze na f5.0 co kilka strzałów lampa niedoświetla (oczywiście lampa w pełni naładowana)
Zdjęcia pojedyncze w odstępie kilkusekundowym
Pozdro
Może nie zdążyła się naładować. Pewnie masz ją w TTL, ustawiłeś f 5.0 iso 200 i próbowałeś robić zdjęcia w ciemnym miejscu.
Może nie zdążyła się naładować. Pewnie masz ją w TTL, ustawiłeś f 5.0 iso 200 i próbowałeś robić zdjęcia w ciemnym miejscu.
Głowica w górze z nasadka w TTL, baterie eneloop 2500
Trochę szybko siada mimo wszystko
Parę lat wcześniej miałem SB 900 która dawała sobie lepiej radę
Jakie ustawienia aparatu manual, jakaś automatyka, jaki pomiar naświetlania w jakim trybie lampa.
Może masz włączony BL, zrób próbę na manualu aparatu i lampy, będzie wiadomo czy to kondensatory, czy automatyka szwankuje.
Jakie ustawienia aparatu manual, jakaś automatyka, jaki pomiar naświetlania w jakim trybie lampa.
Może masz włączony BL, zrób próbę na manualu aparatu i lampy, będzie wiadomo czy to kondensatory, czy automatyka szwankuje.
Aparat f/5 1/60 ISO 100 ev 0
Lampa TTL bez BL
Tak jak pisałem kilka fotek w odstępach kilku sekundowych ten sam kadr szwankuje niedoświetlenie po kolejnych strzałach
Zrobiłem testy
Lampa manual M1/1 cały czas pięknie doświetlone natomiast TTL jest już problem z niedoświetleniem
zarówno na body D700 jak i D800
Aparat jak wyżej 1/60 F/5
To inaczej.
Dokładnie jaki tryb aparatu M,A,S,P
jaki pomiar światła matrycowy, centralnie ważony, punktowy
jaki tryb ostrości, czy punkt AF jest dokładnie na ten sam motyw, czy motyw nie jest błyszczący?
Aparat f/5 1/60 ISO 100 ev 0
Lampa TTL bez BL