Zobacz pełną wersję : Mały statyw o max wysokości ok. 30 cm i wadze ok. 0,5 kg
Ataspeas
17-11-2025, 14:34
Witam
Chciałbym kupić mały statyw (jako drugi) podobny do statywu Leofoto Ranger LS-223C (najchętniej z głowicą) https://www.leofoto.com/products_detail.php?id=234
Obecna cena z głowica LH-25 to ok. 600 zł.
Statyw z przeznaczeniem na wieczorne spacery, gdzie może się przyda do zrobienia zdjęcia. Z uwagi na jego wymiary nie będzie zbyt wielkim obciążeniem
Cena w polskich sklepach nie jest dla mnie zbyt atrakcyjna dlatego spróbowałem na chińskim portalu znaleźć ten statyw lub podobny.
Po zadaniu wyszukiwania tego statywu wyświetlając się propozycje statywów, niektóre z nich wyglądają jak klony Leofoto LS 223C i mają dobre opinie.
Nigdy nic tam nie kupowałem więc nie mam żadnego doświadczenia. Dlatego zwracam się do was czy możecie polecić coś podobnego najchętniej z głowicą.
Pozdrawiam
Dane techniczne Lefoto LS 223C:
• Waga: 0.54 kg
• Udźwig: 10 kg (statyw)
• Maksymalna wysokość robocza: 310mm
• Minimalna wysokość robocza: 45mm
• Długość po złożeniu: 200 mm
Jesteś pewien, że chcesz kupić statyw o maksymalnej wysokości 31 cm?
To niewiele więcej od woreczka z grochem na plecaku lub torbie. :)
jeśli masz go nie używać, to opcja https://allegro.pl/oferta/statyw-velbon-ex-macro-17700160326?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=bpg&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_elktrk_rtvagd_pla_ss_bpg&ev_adgr=rtv-bpg-ss&ev_campaign_id=22375117412&gad_source=1&gad_campaignid=22375117412&gbraid=0AAAAAD24kbPpJTE9A3CvCcBGDa1uU1_CE&gclid=Cj0KCQiArOvIBhDLARIsAPwJXOarUZfEYowUjY2sxmsT UMVrQqw2rHPRNrTBn12ehv-i5EZWEdHvPWkaAq9bEALw_wcB
Witam
Chciałbym kupić mały statyw (jako drugi) podobny do statywu Leofoto Ranger LS-223C (najchętniej z głowicą) https://www.leofoto.com/products_detail.php?id=234
Obecna cena z głowica LH-25 to ok. 600 zł.