Zobacz pełną wersję : Jak ustawić rozmiar zdjęcia w PS
Dzień dobry otwieram fotografię w CR a następnie przesyłam do PS. I właśnie tu mam problem. Fotografia otwiera się na całe okno PS. Czy jest jakiś sposób aby określić mniejszy rozmiar podczas otwierania fotografii?
w lewym dolny rogu masz okienko z procentami.
Co bym nie zrobił i jak nie ustawił wielkości w Camera Raw i tak zdjęcie otwiera mi się w PS na cały ekran
Celeborn
19-03-2025, 21:13
Ale one się otwierają jako oddzielne okno czy masz od razu rozmiar zdjęcia na 100%?
Wind Mill
19-03-2025, 21:30
Co bym nie zrobił i jak nie ustawił wielkości w Camera Raw i tak zdjęcie otwiera mi się w PS na cały ekran
Nie znam się na wymienionych programach Adobe, ale wydaje mi się, że wielkość okna w PS musisz ustawić w PS a nie w CR. :)
No to przecież napisałem w pierwszym swoim poście, że problem jest z PS. Za każdym razem zdjęcie otwiera się na cały ekran
Wind Mill
21-03-2025, 12:15
A w trzecim poście piszesz, że co i jak byś nie ustawił w CR, to w PS jest jak jest. :)
No bo to jest odpowiedz na drugi post. Jeny człowieku czepiasz się jak stara baba w tańcu. Dajże już spokój
Wind Mill
21-03-2025, 12:41
...Dajże już spokój
Masz rację. :mrgreen:
Co to znaczy otwiera się na całe okno? A jak ma się otwierać? Jako miniaturka gdzieś w rogu?
Domyślnie zdjęcia w PS otwierają się w takiej skali, żeby wypełnić cały ekran, ale nic nie było obcięte.
Dlatego pytam, czy można w programie ustawić, aby zdjęcia otwierały się w mniejszym rozmiarze. Za każdym razem muszę je chwytać za róg i zmniejszać. Obok mam otwarte inne zdjęcie, do którego wklejam te nowo otwierane, a one za każdym razem zasłaniają mi je.
NIe. Nie można.
Pytanie brzmiało jakby nagle PS zaczął wyświetlać zdjęcia w powiększeniu 100%i to jeszcze w trybie pełnoekranowym.
Otwierasz pliki jako karty (zakładki)?
No też tak robię. Ściągam zakładki na panel roboczy