Zobacz pełną wersję : [ Sony ] Co stracę na przejściu z sony a7III na a7IV
Pomijając stratę pieniędzy ;)
Co zyskam to mniej więcej wiem. Lepszy AF i nowe menu
LEpsze wideo 4.2.2 10 bit
oraz profil cine
Powoli zaczynam sie przymierzać. Moż ejak a7IV stanieje do 7/8 to się skuszę
Tych co przeszli proszę o realne doświadczenia "co jest gorzej" dynamika szumy itp pierdoły
cybulski
20-12-2024, 12:28
Nie znam się, nie przechodziłem, ale poczytałem, popytałem tych co mają. Albo a7iii albo jak zmieniać to już na A7r którąs.
Na przejściu z A73 na A74? To jest Sony, wszystko jest zwyczajnie lepiej... Miałem wszystkie modele od A7II górę po kolei.
PS. Chodzi mi o właściwości fotograficzne, na filmowaniu się nie znam, nie używam, i trudno mi cokolwiek powiedzieć.
Na przejściu z A73 na A74? To jest Sony, wszystko jest zwyczajnie lepiej... Miałem wszystkie modele od A7II górę po kolei.
PS. Chodzi mi o właściwości fotograficzne, na filmowaniu się nie znam, nie używam, i trudno mi cokolwiek powiedzieć.
Kwestia wyciągania z cieni ze świateł... No niemożliwe żeby gęściej upakowana matryca zachowała albo polepszyła te parametry
cybulski
20-12-2024, 14:37
Kwestia wyciągania z cieni ze świateł... No niemożliwe żeby gęściej upakowana matryca zachowała albo polepszyła te parametry
W Canonie na R5 jest lepiej niż na R więc w Sony czemu nie może być lepiej? Moja sugestia jest aby iść w te gęste matryce Sony R a nie bez Rki.
Ja widzę dobrodziejstwa 45mpix nad 30mpix a 24mpix z a7iii zwyczajnie ma dla mnie czesto zbyt mało tych pikseli.
cz4rnuch
20-12-2024, 15:29