Zobacz pełną wersję : Drukarka do zdjęć - bardzo dobra jakość, 40x60cm
To dla mnie nowy temat, nie znam się wcale, ale od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie pomysł na zabawę w drukowanie zdjęć w domu.
Nie chodzi o to żeby było taniej niż dobrym labie, bardziej żeby nauczyć się czegoś nowego, porównać sobie różne rodzaje papieru, i tak dalej.
Zależy mi na bardzo dobrej jakości wydruku, chciałbym też aby drukarka obsługiwała wydruki w formacie 40x60cm (lub więcej, ale to jest minimum).
Widzę że są drukarki które mają 4, 6 lub nawet 12 kolorów tuszu - ponoć im więcej tym lepiej?
Budżet? Nie wiem, rozrzut drukarek jest duży. Widziałem takie za $500, widziałem takie za $3000. Wiem że mam duże wymagania więc raczej tanio nie będzie.
Jeżeli macie doświadczenia w drukowaniu zdjęć to podzielcie się proszę....
Jeśli chcesz duże formaty i na bogato to polecam Canon imagePROGRAF PRO-1000. Format A2 to jest coś co zrywa czapkę z głowy jak przyjdzie do Ciebie kolega albo klient. A jeśli nie chcesz aż tak szaleć to wystarczy Ci spokojnie wersja PRO-300.
Jeśli chcesz duże formaty i na bogato to polecam Canon imagePROGRAF PRO-1000. Format A2 to jest coś co zrywa czapkę z głowy jak przyjdzie do Ciebie kolega albo klient. A jeśli nie chcesz aż tak szaleć to wystarczy Ci spokojnie wersja PRO-300.
A na jakich papierach do drukuje? Tylko od Canona czy dowolny?
PS. Pomimo niskiej ceny wersji PRO-1000, recenzje tej drukarki nawet na stronie Canona nie powalają. W zasadzie wszystkie negatywne recenzje piszą o tym że drukarka pada lub ma problemy jeżeli używa się się sporadycznie lub nawet kilka razy w tygodniu według jednego z recenzentów.
Ponieważ w moim przypadku po wstępnym zapoznaniu się i "nacieszeniu" nowym urządzeniem używałbym drukarki kilka (naście?) razy w roku, to mam poważne obawy przed zakupem tego modelu.
82955
Jest, bywa na forum kolega Czornyj. On o druku zdjęć wie wszystko.
cybulski
08-10-2024, 07:35