PDA

Zobacz pełną wersję : Mikro ryski na soczewce Tamron 150-600 G2

GregoryQQ
01-08-2024, 22:15
Witam serdecznie! Tak jak w temacie. Zakupiłem używany obiektyw i zauważyłem mikro ryski na około przy samych krawędziach przedniej soczewki (są widoczne od plastiku obiektywu w stronę środka na okolo1-1.5cm). Ryski są widoczne tylko pod pewnym kątem. Czy takie mikro ryski będą miały znaczenie na jakość zdjęc? Środek soczewki jest czysty bez żadnej skazy. Pytam ponieważ jestem amatorem i trochę zaprzątam sobie tym głowę tym bardziej że za obiektyw zapłacilem 3.500pln.

esperal
01-08-2024, 22:51
...Nie...

RMC
01-08-2024, 23:03
Jakieś delikatne ryski na przedniej soczewce najczęściej żadnego wpływu na zdjęcia nie mają.

poste
02-08-2024, 00:04
Natomiast problem pojawi się przy odsprzedaży, jeśli uczciwie opiszesz obiektyw :(

fafniak
02-08-2024, 06:55
Problem pojawi się tylko wtedy gdy trafia na klienta schizola

cz4rnuch
02-08-2024, 07:27