Zobacz pełną wersję : [ Portret ] Portret z nutami
Anna, wokalistka Spirituals Singers Band:
//EDIT
BRAK ZDJĘCIA, wygasł zewnętrzny hosting. Zachęcamy do umieszczania zdjęć na hostingu forum.
nie znam się na aktach, ale mi się jako tako podoba. Szkoda, że modelka nosi ubrania które tak bardzo zlewają się z tłem.
Gdybym to ja to robił, to postarałbym się, żeby było więcej portretu i więcej nut. Teraz to chyba raczej akt niż portret, ale co ja tam wiem..
Witaj,
Technicznie mi przynajmiej ( na studiu aż tak dobrze się nie znam ) bardzo dobrze. Mogę jedynie przyczepić się do kompozycji :D. Czyli, bardziej w mocnym punkcie bym umieścił modelkę ( mnie na górze np ) a wtedy nuty jakoś inaczej. A jeśli już nuty na ziemi to bym z góry bardziej sfotografował ( bo nie widać, że to nuty ). Podoba mi się układ dłoni oraz szczery i ciepły uśmiech tej Pani :).
Pozdrawiam:
AMI
Albo czyste tło, albo photoshop - wybór należy do Ciebie. ;)
A co ja widzę! Słynną z-morę na rękawie? :)
na podłodze to folia???? ale to można poprawić...
natomiast zbyt symetrycznych wg mnie dłoni w dziwnym układzie już chyba nie
nie postarałeś się też zbytnio o odciążenie sylwetki modelki
Albo czyste tło, albo photoshop - wybór należy do Ciebie. ;)
A co ja widzę! Słynną z-morę na rękawie? :)
Za mało tła wyciągnęliśmy. A potem nic nie mazałem jeszcze.
Podpowiesz, jak pozbyć się mory?
Jakubs - co rozumiesz przez "odciążenie sylwetki"?
Dziękuję za wszystkie uwagi.
lezac w tej pozycji i majac luzna sukienke pani wyglada grubo, nutek nie widac niesety, warto by bylo troszke bardziej z gory. poza sztuczna bardzo .. szczegolnie to oparcie na dloniach. pierscionki skracaja palce - przy nienajdluzszych warto sie ich pozbyc. proponowalbym kadr pani lezacej troche na boku, podpartej jedna reka, przegladajacej nuty i ewentualnie lekko spogladajaca w obiektyw - kadrowanie tak ze 40cm wyzej. pokazesz i nuty i usmiech a i sylwetka sie troszke wydluzy.
co do plam - tlo,nos itp do pacniecia w szopie
Dziękuję za cenne uwagi.