Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] Romsdalen
Norwegia, most w Romsdalen
zapraszam
75463
brzezior
05-09-2023, 09:09
Widok piękny bez zastrzeżeń...
Według mnie, b&w nie pasuje do tego kadru, za dużo się dzieje. Jeśli masz w kolorze to wrzuć z ciekawości, bo już sobie wyobraziłem jak to wygląda.
Przemyślana i pięknie rozbudowana kompozycja. Tylko pogratulować. Nie jestem jednak zwolennikiem fotografowania płynącej wody przy długich czasach ekspozycji.
Jak dla mnie, ta woda wnosi kolejny poziom kontrastu, potężne skały, most, a tu woda wyglądająca magicznie, jak chmury. Sam osobiście nie umiałbym się zdecydować jakie zdjęcie bym wolał, na pewno z płynniejszą wodą kadr też wyglądałby rewelacyjnie. Ciekawa jest też sama obróbka, zwykle Harb wrzucał nam widoki zmiękczone, subtelne, a tu ostrość detali aż kaleczy oczy :) co oczywiście idealnie pasuje do tematu zdjęcia. Majstersztyk, jak zwykle u Harba
Przemyślana i pięknie rozbudowana kompozycja. Tylko pogratulować. Nie jestem jednak zwolennikiem fotografowania płynącej wody przy długich czasach ekspozycji.
Qurde zeby tak człowieka molestowac :) jeden chce tak drugi inaczej :)
75503
75504
Kojocisko
07-09-2023, 17:31
Piękne dzięki za obie ostatnie wersje! Każda inna, każda piękna.
W wersji drugiej lubię ciaśniejsze kadrowanie i ciepłe kolory,
W wersji trzeciej lubię naturalność wody. Wersja b&w jest dla mnie taka "monumentalna" dzięki obróbce.
Chyba też na tle wersji w kolorze można bardziej docenić wersję b&w
Podziękowania. Przy okazji poznaliśmy moc postprodukcji:D
marcin255
07-09-2023, 18:21
Bardzo ładnie.
August68
07-09-2023, 22:53
Wszystkie trzy wersje piękne - ale to też zasługa miejsca i warunków.
Bardzo lubię rozmytą wodę, ale tym razem zdecydowanie wskażę na kolorową trójkę.
ten kadr pasuje mi najbardziej - most jest mniej dominującym elementem zdjęcia, ładniej wpisuje się w krajobraz.
Do tego więcej wody i "mocne" drzewo po lewej stronie pięknie dopełniają kadr.
brzezior
08-09-2023, 08:11