PDA

Zobacz pełną wersję : [ Glamour/Beauty ] Glam sram

fafniak
05-07-2023, 20:11
:D
jackowy plenerek
73742

PM.M
05-07-2023, 21:11
Lubię te zdjęcia, bo jest za nimi jakaś opowieść. Pomimo pewnych niepoprawności.

sailor
05-07-2023, 21:33
Lubię te zdjęcia, bo jest za nimi jakaś opowieść. Pomimo pewnych niepoprawności.

a mozesz ta opowiesc przyblizyc? jeszcze ze 3-4 lata temu bym sie wdawal w dyskusje czemu tak a nie inaczej, teraz z checia czytam opowiesci dopowiadane do zdjec. czesto jest to znacznie ciekawsze od samych zdjec

PM.M
05-07-2023, 21:48
Spojrzenie wyszło nieco zawiadiackie. Nie wiem, czy dobrze w konwencję wchodzę, ale wydaje się, że to ma być spojrzenie w lustro. Co prawda nie wiem, tylko czemu maluje pomalowane usta (może poprawia, nie znam się). Zatem z tym zawadiackim spojrzeniem w lustro spoglądając chyba zna swoją wartość i szykuje się na coś...

sailor
05-07-2023, 21:58
Spojrzenie wyszło nieco zawiadiackie. Nie wiem, czy dobrze w konwencję wchodzę, ale wydaje się, że to ma być spojrzenie w lustro. Co prawda nie wiem, tylko czemu maluje pomalowane usta (może poprawia, nie znam się). Zatem z tym zawadiackim spojrzeniem w lustro spoglądając chyba zna swoją wartość i szykuje się na coś...

ok :) interpretacja jak na bardziej na tak. Usta ewidentnei poprawia, choc tu raczej przydaloby sie wyrownanie wyjechania pomadki :)
bardzo fajna modelka, bardzo fajny kadr i moglby to byc naprawde swietny strzal, w klasyce beauty. Nie wiem tylko czemu autor zastosowal tak agresywna obrobke do takiego delikatnego kadru, bo teraz wyglada jak zdjecie zrobione starym telefonem z matryca 2mpx :)

jurkarol
05-07-2023, 22:28
bardzo mi się. bo minimalistycznie a treściwie.
i nie ma zbędnych akcesoriów jak kapelusz czy siatkowe rajstopy. albo cegła kratówka

odzio
05-07-2023, 23:26
Wow, ta dziewczyna na cegłówkach, widzę, nie tylko moją psychikę zryła:D ogólnie dołączam do ukontentowanych widzów, super zdjęcie

sruba
06-07-2023, 01:02