PDA

Zobacz pełną wersję : Głośniki do laptopa

siemalysy
02-04-2023, 16:24
Cześć,

Chcę kupić głośniki do laptopa, które nie będą duże i będą miały lepszy dźwięk niż ten z monitora czy laptopa. Doradzicie coś na co warto wydać kasę. Załóżmy, że do 400 PLN chciałbym się zmieścić.

Wind Mill
02-04-2023, 17:10
Podobno Edifier'y są chwalone - sam nie miałem do czynienia. Spojrzałbym w stronę ich najtańszych studyjnych, miast typowo komputerowych.

siemalysy
02-04-2023, 18:00
Dzięki. Nie znam się na audio. Studyjne ok, jednak występują w systemie 2.0. Wolałbym jednak 2.1 z nawet niedużym subwooferem. Te wyglądają ok (https://www.edifier.pl/product-pol-27-Edifier-C2XD.html) i mają spoko opinie.

cz4rnuch
02-04-2023, 19:06
Ja mam od wielu lat Edifier R1280T. Do blaszaka. Mieszczą się w twoich widełkach cenowych, nie są duże. W tych pieniądzach nie wiem czy najlepszy wybór, ale jeśli nie ma się przesadnie wygórowanych wymagań to się sprawdzają. A do lapka lub fona zapodaję po BT Soundcore motion+. Też w 4 stówkach się mieści. I jak na takiego malucha w takich pieniążkach "potężne" :) brzmienie.

siemalysy
02-04-2023, 19:25
Dziękuję za odpowiedź :)
Napisz proszę czy Soundcore motion+ podczas ładowania gra normalnie czy wtedy nie działa.

cz4rnuch
02-04-2023, 19:40
Tak, gra także w trakcie ładowania. Z tego co pamiętam to z fonem sparował się błyskawicznie, na fona też jest apka z ekłalizerem. Z lapkiem dopiero po kilku próbach, ale od tamtej pory już zeroproblemowo. Jako przenośny głośniczek z dobrym brzmieniem moim zdaniem król w kategorii cena(po taniości)/jakość. Bo ja niestety każdą złotówkę ze wszystkich stron oglądam przed wydaniem :)

PS Te edki oczywiście grają lepiej, ale to sprzęt nieprzenośny a mi ostatnio się przydają takie bardziej mobilne.

siemalysy
02-04-2023, 19:47
Dziękuję za konkretną odpowiedź.

RMC
03-04-2023, 09:36