Zobacz pełną wersję : Obiektyw do tułaczki po miastach . Pod D7100
Często lubię się włóczyć po miastach, wsiach itp
Szukam czegoś tak nazwijmy w miarę jasnego ? Ale nie znam się zbytnio , jestem totalnym laikiem
Tak czytałem sporo tematów na forum , ale nic nie przyniosło mi zadowalającej wiedzy
Głownie fotografuję ludzi , coś ciekawego takie wiecie hobby :))
Używam obecnie D7100 + 18-140
Po wcześniejszym studiowaniu forum moją myśl mocno utkwiła na stałce 50mm
Ale nie wiem , ciężko zdecydować
Z góry dziękuje za pomoc
Czytałem o nim sporo, ale jego cena jest dosyć spora :/
https://allegro.pl/oferta/obiektyw-nikon-nikkor-17-55-f2-8-g-dx-12517689222
Taniej tylko zamienniki od Sigmy lub Tamrona.
https://www.nikon.pl/pl_PL/product/nikkor-lenses/auto-focus-lenses/dx/single-focal-length/af-s-dx-nikkor-35mm-f-1-8g
50 z DX będzie dość wąska, za dużo w tej włóczędze po miastach i wsiach nie obejmiesz. Oczywiście każdy ma jakieś tam swoje pomysły na zdjęcia, ulubioną ogniskową itd.
N17-55/2.8 to też jakiś pomysł, odechce ci się łazić bez celu, 750g plus waga d7100 zrobi swoje :mrgreen:
lukasz_kk
21-08-2022, 17:51
Nikkor 16-80/2.8-4
Znaczy waga to jest bez znaczenia ;) jeśli mam być szczery. Mam 196 cm wzrostu i trenuje trójbój więc naprawdę ? jakość się liczy
Chodziłem na evencie z kumpla 70-200 8-10 h i mi to nie przeszkadzało , z sprzętem w nadgarstku cały czas
- - - - kolejny post - - - - - -
W sumie ta 17-55 za te 1.5 k brzmi sensownie ?
A nie, no to spoko. Szkło stworzone dla Ciebie:lol:. Co prawda bez stabilizacji i słyszało się o słabej ostrości na długim końcu, ale w realu jest pewnie wystarczająca.
A są jakieś alternatywy ? Tak z ciekawości
W sumie ta 17-55 za te 1.5 k brzmi sensownie ������
To bardzo dobry obiektyw. Jeden z lepszych zoomów na DX.
Alternatywa: Sigma 17-50mm f2.8
Masz całkiem uniwersalny zoom. Czego właściwie szukasz, coś stałoogniskowego czy zoom tzw. reporterski?
Ps. Masz dość oryginalne zdjęcie profilowe... reklama? ;)